soundwall Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 så i dag at clas ohlson (no comment) har et alu kabinett til salgs som ser noe bra ut (faktisk)... Får ikke pasta inn url til kabinettet, men det har varenummer 32-6962 på http://www.clasohlson.no plexifront ++ noen som har sett dette kabinettet i real-life? -s Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 så jo helt ok ut det. Det var dette du mente? Lenke til kommentar
Arb|ter Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det er jo obligatorisk med prod.nr: 32-6963; Transparent deksel i plexiglass. Monteres på chassis 32-6962 og som gir et annerledes og frekt design. Blir sinnssykt frekt! Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Ser kanskje litt billig ut? Vifteplasser er vesentlig. Personlig skal jeg aldri kjøpe noe som ikke har plass til 120mm vifter. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 innebygd CPU-vifte Dette hørtes ikke akkurat helt stabilt ut heller. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg ville heller kjøpt noe fra komplett eller microplex tror jeg. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Uten å ha studert noen av kabinettene særlig nøye observerer jeg at du får et av de billigere Lian Li kabbisene på microplex for samme prisen som det på Classern (dog uten strømforsyning, men du trenger antakelig mer enn "300W nettaggregat" uansett ). Så jeg ville nok ikke satsa på Clas Ohlson kabinettet i alle fall. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 review av dette kabinettet finner du her... http://www.ocaddiction.com/reviews/cases/ams_gMono/ Det er IKKE alu engang Var på clas og de nekta å åpne eska for en titt engang -s Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Er dette den innebygde cpu-vifta. Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Synes det så helt greit ut det kabinettet. Litt dyrt til å være fra Clas men-men... det har moddings potensiale. Mvh Slinky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå