Programvare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Filmen heter Zen of Screaming, og er en forbanna tøysete drittfilm. Lærte ikke en dritt om growling, og var bare noen kjerringer som står og sier "lolgrowlwithurnose" Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fikk ikke mye ut av den filmen jeg heller. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Så dene r verdt å stå over? Low growls tror jeg at jeg gjør riktig nå. Det høres langt ifra perfekt ut men jeg fortsetter å øve! Det som jeg ikke har snøring på nå er scream growls.. hvis jeg kan kalle det det. Mer high growls? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vil du growle som , eller . Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Halsen skal ikke brukes til annet enn å presse ut luften. Jeg som growling vokalist vet det godt. Du skal bruke magen og lungene dine. Start med pusteøvelser. Pust dypt og rolig irundt 30 sekunder ^^ Lyden skal komme fra magen, ikke halsen. Bruker du selve halsen til å lage lyden vil du ende opp med å bli passe hes og ha vondt i en dag eller to. Avhengig av hvor hardt og mørkt man lager lyden. Jeg er langt i fra noen ekspert på dette punktet, men jeg har i det minste teknikken min inne ^^ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan kan man bruke magen mer effektivt? noe annet enn å stramme musklene? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan kan man bruke magen mer effektivt? noe annet enn å stramme musklene? Pusteøvelser først og fremst ^^ Bruk magen til å lagre pusten før den skal ut av kjeften som et brøl Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan kan man bruke magen mer effektivt? noe annet enn å stramme musklene? Pusteøvelser først og fremst ^^ Bruk magen til å lagre pusten før den skal ut av kjeften som et brøl som en rap mener du? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan kan man bruke magen mer effektivt? noe annet enn å stramme musklene? Pusteøvelser først og fremst ^^ Bruk magen til å lagre pusten før den skal ut av kjeften som et brøl som en rap mener du? Nei. Ikke som en rap. SOm et skikkelig brøl Tenk deg en løve. ^^ Den må også puste før den brøler. Og den gjør ikke den feilen vi mennesker kan gjøre og bruker halsen Lenke til kommentar
Johari Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Prøve å puste ut som når du er skikkelig lei deg/ oppgitt, tunge sukk på en måte. Så tar du i litt extra og overdriver dem, drar dem ut å holder dem lengre å lengre, Høyere eller lavere. Endret 16. februar 2009 av thoojs Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Forresten så ja, det var Zen of Screaming jeg tenkte på. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Vil du growle som , eller . Hvis du setter det ultimatumet vil jeg si CC growling over dark funeral. Men jeg vil ha muligheten til å skrike litt å. Litt slipklnot skriking hvis noen er med? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Corey bruker ikke akkurat brystet. Men mer halsen til å growle. Dermed får han en veldig tørr resultat til slutt. Kan jo prøve å se denne clicky Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 *Mine innlegg* Jeg vil bli vokalist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå