joma92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) hei Jeg er en gutt på snart 17 år som ikke har fått jobb enda, etter å ha søkt uttallige jobber det siste halvåret. Derfor håper jeg at noen her inne har kontakter som kan skaffe meg en jobb i Oslo. Vet det er litt dumt å "søke" jobb her inne, men nå er jeg såpass desperat Endret 12. februar 2009 av joma92 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hadde jo vært lurt å si hva du er ute etter.... Lenke til kommentar
joma92 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 hadde jo vært lurt å si hva du er ute etter.... Er egentlig ikke så veldig farlig hva jeg får. Nå vil jeg egentlig bare tjene litt penger Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva vil uttalige jobber si? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ja det lurer jeg og på. er maaaaaaange butikker i oslo området, dra rundt på sentre og hør, send mail til f.eks ultra, rema 1000 o.l og spør om de trenger noen folk i oslo området. er nok å jobber å ta av der ute. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ja det lurer jeg og på. er maaaaaaange butikker i oslo området, dra rundt på sentre og hør, send mail til f.eks ultra, rema 1000 o.l og spør om de trenger noen folk i oslo området.er nok å jobber å ta av der ute. Jepp, skriv en søknader + CV og lever de personlig til alle butikker du finner . Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 eventuelt legg ut på finn, da finner folk deg som regel. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 eventuelt legg ut på finn, da finner folk deg som regel. Hmm, aldri tenkt på . Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 sånn jeg fikk jobb halvtime etter at jeg la ut cv ringte de meg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 sånn jeg fikk jobb halvtime etter at jeg la ut cv ringte de meg. Fet . Hvor var det du fikk jobb? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 sånn jeg fikk jobb halvtime etter at jeg la ut cv ringte de meg. Fet . Hvor var det du fikk jobb? Helt sikkert på RIMA.......... he,he.... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hehe nei ikke akkurat, top temp it tok kontakt og hadde 2 steder som trengte folk på flekken. fikk jobb etter 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå