GNUfan Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hva sier dere om den? Har den kalender? Var det sånn at den har det der mophun-opplegget og ikke java? Den har e-postleser? Håper på svar. Gode(elendige) gamle(jepp)3310 sa godnatt i går, og jeg sa det samme til den (endelig en god grunn til å kjøpe ny!). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Sony Ericsson T310 er ganske lik T68i egentlig, med unntak av bluetooth. T310 har ikke kalender, slik som på t68i, men noe son heter påmindelser, det kan ligne veldig mye på den "fattigmannskalenderen" på Nokia 33103330. Det er mulighet for å bruke pop3 epost på den, og det er ikke noen mulighet for java på den, men kun Mophun, men mophun spillene skal være av ganske god kvalitet da Viss du ikke trenger en kalender som kan synkroniseres med pc, og de andre tinga på denne telefonen er greie for deg, så slå til, denne er det beste du får i denne prisklassen mener jeg Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Sony Ericsson T310 er ganske lik T68i egentlig, med unntak av bluetooth. T310 har ikke kalender, slik som på t68i, men noe son heter påmindelser, det kan ligne veldig mye på den "fattigmannskalenderen" på Nokia 33103330. Det er mulighet for å bruke pop3 epost på den, og det er ikke noen mulighet for java på den, men kun Mophun, men mophun spillene skal være av ganske god kvalitet da Viss du ikke trenger en kalender som kan synkroniseres med pc, og de andre tinga på denne telefonen er greie for deg, så slå til, denne er det beste du får i denne prisklassen mener jeg Den er god. Jeg er 14, så jeg trenger ikke masse kalender-dilldall, men jeg bare lurte. (en ordre på SE T310 ligger nå inne hos MPX) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 nabon min kjøpte seg den, trur den var litt mongo å skrive sms med, men han er veldig vant til nokia da.. Men, er ikkje en teleofon eg ville kjøpt Motorola t-720 er bedre (synst eg) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 nabon min kjøpte seg den, trur den var litt ***** å skrive sms med, men han er veldig vant til nokia da..Men, er ikkje en teleofon eg ville kjøpt Motorola t-720 er bedre (synst eg) Da var det synd at jeg nettopp har bestilt T310... Men, det meste er nok bedre enn en godt herpa 3310... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 du kunne no ha kjøpt min nesten ikkje herpe 3310 da, hadde du sluppe forandring.. kansje du kan avbestille da.. det er no påske no vet du.. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 nabon min kjøpte seg den, trur den var litt ***** å skrive sms med, men han er veldig vant til nokia da..Men, er ikkje en teleofon eg ville kjøpt Motorola t-720 er bedre (synst eg) Da var det synd at jeg nettopp har bestilt T310... Men, det meste er nok bedre enn en godt herpa 3310... T310 er en topp telefon, og MYE bedre enn motorola t720 etter min mening. T720 har bare en passe bra fargeskjerm, men that's it. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 T-720 har bedre: -kalender -skjerm men, kalander var visst ikkje så viktig. Kompissen min sin kommentar om tlf(SE 310): Faen for en jævli dritt telefon! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 [/size]Godt valg En genial mobil! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 amdfan:Kompissen min sin kommentar om tlf(SE 310): skitt for en jævli dritt telefon! Feiler han Den er jo drit fet , bare at eg har litt problem med wapen.Send inn oppsett viss dere vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå