John Kr Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei Dere Hvem selger orginale ATI skjermkort??? Det jeg er ute etter er ATI Radon 9700 Pro. Jeg ønsker ikke noen av de lisensbyggde ATI kortene som Hercules, Sapphire, Club 3D osv. Jeg ønsker et orginalt ATI kort!!!!! På forhånd takk. John Kr Lenke til kommentar
picachu Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Dette er vel det nærmeste du kommer orginalt ATI. Skrap bort crucial klistremerket oppå viften...voila ! http://www.crucial.com/uk/store/partspecs....=CTV9700P128A28 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 www.pcmax.no De har orginale ATI, ikke så gærn pris heller. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 trodde det var dem fleste, utenom Hercules, som rett og slett kjøpe ferdigbygde kort fra ATi, og solgte dem som sine egne..? evt. med litt fabrikk modda kjøleløsning... Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Radeon 95009700 kort er så like at jeg ikke ser vitsen med å kjøpe ATI kort. PCB´n som brukes er så avansert (10 lag) at ati lager og leverer den til alle som gir ut kort basert på R300. Med dette i bakhode så kan man selv tenke seg til ytelses forskjeller mellom de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Multicom har også slike kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå