curtiis Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Heia, testet nettopp xbox360 og fikk meg en aha opplevelse av kontrollen. Den lå godt i handa og ikke så knøvlete som ps3 kontrollen som er vond å holde lenge siden man må gripe hardere for å ha den på plass. Så lurte egentlig på om det er noen gode og litt mere ergonomiske kontrollere på markedet til ps3. Gjerne ledning om kontrollen er god å holde i. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ombygget xbox kontroll om til Ps3 Va ikke så mye å finne av uorginale ting til ps3 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tror det er en vanesak, jeg har alltid likt ps kontroller mye bedre en xbox, og jeg har både ps1, ps2, ps3, xbox, og xbox360. xbox kontrollen er stor og klumpete, synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Smakssak, synest selv det er motsatt, og at xbox kontrollen er stor og klumpete, og at jeg må gripe hard rundt den for at jeg skal få fingrene rundt. Same shit, we're all different. On-Topic: kanskje her er noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå