Tysseladd Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vil ha en slim stående PC på kjøkkenet til å lese oppskrifter :-))) (slim: ca. 10x30x40cm) De fleste store leverandører har slike PC'er, men grafikkløsning varierer. Mine foreløpige alt. er lista under. Dell Slim studio/tower: 256 MB ATI RadeonTM HD 3450 (DVI, VGA, HDMI) HP Pavilion Slimline s3700: NVIDIA® GeForce™ G100 med PureVideo® HD-teknologi Fujitsu Siemens stasjonær PC AMILSI3535E01 : nVidia GeForce 9200 Er usikker på om det kan skiftas skjermkort i dei, finn ikkje info om det. Kven er å anbefale mhp. 3d grafikk ytelse? Andre forslag i denne størrelsen? Ingen av dei er noen racere, men kven trur dere vil yte best, så eg kan kjøre litt trackmania mens eg et middag :-))) Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 G100 er vel GeForce 9300 om jeg ikke husker feil, så det er nok bedre enn GeForce 9200. Når det angår Radeon 3450 så vet jeg faktisk ikke helt hvilket av kortene yter best da, men vil tro at det er ganske likt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er heller ikke helt sikker på ytelse på de tre kortene, er du ikke fornøyd kan du bytte kort. Både Dell og Fujitsu Siemens har mulighet for å skifte/installere andre kort. På Fujitsu Siemens er jo grafikk kort intregert i HK, men det er et PCI-E x16 spor ledig. På Dell kan du skifte kort etter som det kortet står i et PCI-E spor, bare husk at du må ha lave kort, et vanlig ATI RAdeon kort er vel for høyt til å settes inn. Hp har ikke mulighet får å skifte/sette inn kort så vidt jeg kan finne ut. Endret 12. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Tysseladd Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for info! Trur det blir Dell da det er litt meir konfig. muligheter der bl.a Quad & stor HD Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Takk for info! Trur det blir Dell da det er litt meir konfig. muligheter der bl.a Quad & stor HD Her finner du spec på Dell Studio hos Dell Norge. Endret 12. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå