Lionel_Luthor Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg har vært forkjølet i en liten uke, og nå er jeg nesten helt bra. Men har fått en utrolig irriterende dott i øret.. Det er ikke en vanlig dott i øret, kan ikke gjespe den vekk, "løse opp trykket med og blåse ute av ørene". Men er det noen som har ett annet tips til meg, hva jeg kan gjøre.. Har hatt dette engang før og da varte det nærmere 30timer.. UTROLIG irriterende.. Det er noe som kommer ett øreverk.. Leste en plass at løsningen er og få hull på trommhinnen.. Men det er ikke noe jeg gjør frivillig.. Endret 12. februar 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nope. Du må bare vente til den går vekk. Du har hatt den i 30 timer før? Da var du heldig, min satt en uke den. Maks irriterende da.. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nope. Du må bare vente til den går vekk. Du har hatt den i 30 timer før? Da var du heldig, min satt en uke den. Maks irriterende da.. Min var vekke når jeg voknet i dag Så føler meg utrolig heldig.. Håper bare den ikke kommer tilbake.. En hel uke, huff av meg.. Det må ha vært grusomt.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er bare å gjespe så forsvinner den, hvertfall i min families syke stunder Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du kan ikke blåse den ut fordi nesen din er tett Hadde det samme, man må nesten bare vente på at den går bort av seg selv når man er forkjølet, siden det ikke er så mye annet man faktisk kan gjøre... Å få hull på trommehinnen høres da plain idiotisk ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå