Mawrick Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Et lite forsøk på HDR vinter bilde, angret litt i ettertid på at jeg ikke hadde tripod med meg, men synes det ble ok likevel, er 3 exponeringer, håndholdt. Uansett, må høre hva folket har å si anyway... Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Veldig fin stemning, ja Er uskarpheten på trærne pga. håndholdt bracketing eller er det fokus som er på vidvanke? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Veldig fin stemning, ja Er uskarpheten på trærne pga. håndholdt bracketing eller er det fokus som er på vidvanke? Har nok dessverre mest å gjøre med håndholdt bracketing vil jeg tro...... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Kan vel likesågodt være vind, snøen, som er nærmere, ser skarpere ut. Likte frostrøyken og solstrålene veldig godt Men (gran?)treet helt til venstre var litt "irriterende", eller fin komponering tyckar jäg. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 dra tilbake med et stativ, det er alt jeg sier, konge bra bilde!!!! Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Takker for tilbakemeldingene..... Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Et vakkert motiv, som ville blitt knall hvis du hadde brukt stativ. Synd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Har desverre ikke noe skikkelig konstruktiv kritikk ettersom jeg ikke kan mye om HDR bilder selv, men måtte bare si at dette var utrolig flott! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Kjempefin stemning og komp her. Var synd jeg reiste bort til pluss grader og ingen snø i hælja, da jeg heller skulle vært en tur i naturen og snøen. Får håpe på godvær til lørdag og søndag nå. Ble en smule inspirert nå. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 God komposisjon og fine farger. Grantreet til venstre forstyrrer meg ikke nevneverdig, skulle det blitt skjært vekk ville det ha ødelagt for resten synes jeg. Virkelig synd du manglet stativ, skarpheten er liksom det eneste som mangler her. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Takker for svarene, og var nok dumt uten tripoden, om jeg får mulighet (og været holder seg), så kan det være at jeg får tatt meg en ny tur med tripod en av dagene............*kanskje*... Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Du manglet bare ett stativ for å få det, ellers er det bare vakkert!!! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvilket kamera er dette tatt med ? Hva betyr HDR ? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Hvilket kamera er dette tatt med ?Hva betyr HDR ? Nikon D80 + Sigma 10-20 linse. Ellers lå det vel en link angående HDR over her... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Fint og stemningsfullt foto. Likte mønstrene som snøen danner i forgrunnen. Likte lyset også, noe drømmeaktig ved det. Du sier det HDR, i såfall et godt HDR bilde sammenlignet med andre HDR bilder som legges inn her som er alt for overedigerte. På den negative siden er at horisonten er skjev og midtstilt, denne kan løses kjapt med redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå