Gaardon Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 jeg lurer på om noen har noen tips om hvilken spiller jeg skal kjøpe til bilen min trenger bare mp3 støtte og sånn høvelig bra lyd og kvalitet osv. er fattig stundent så budsjettet ligger rundt 1000kr men kan gå litt opp hvis nødvendig. takker for all hjelp. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hey du =) Jeg vil anbefale en av disse fra Bilradiospesialisten "velg pioneer" Vet ikke om bilradiospes er billigst, men her får du ihvertfall en pekepinn. Jeg har alltid brukt pioneer spillere og har alltid vært fornøyd. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Denne funker fint: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Har du planer om å koble til en ekstern forsterker en gang i fremtiden, så må du over på neste prisklasse, å kjøpe en spiller med lijeutgang(er) Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hiver meg på denne tråden jeg å Den spilleren som er linket til, er det subwoofer utgang på den? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hiver meg på denne tråden jeg å Den spilleren som er linket til, er det subwoofer utgang på den? Nei. Som han sier, så må du opp på neste prisklasse Denne kan du koble en forsterker på. Hvis du trykker på bildene, så ser du en rød og hvit plugg bak på spilleren, (linjeutgang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå