aaa123 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heisann. Har en video som jeg selv har filmet som jeg svært ønsker vil legge ut på hjemmesiden min. Formatet på videoen er .mp4 - og jeg trenger da et script som støtter dette.. eller er det noen andre måter? Vil ha det sånn som det er på youtube, at dem ser filmen på siden. Den er ikke større enn 27 MB heller. Problemet er: 1) Finner ikke script for dette.. Vær sååå snill hjelp! Lenke til kommentar
OIS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heisann. Har en video som jeg selv har filmet som jeg svært ønsker vil legge ut på hjemmesiden min. Formatet på videoen er .mp4 - og jeg trenger da et script som støtter dette.. eller er det noen andre måter? Vil ha det sånn som det er på youtube, at dem ser filmen på siden. Den er ikke større enn 27 MB heller. Problemet er: 1) Finner ikke script for dette.. Vær sååå snill hjelp! Erm, tror du gikk litt feil. Prøv Webprogramvare eller Videoredigering. Du bør konvertere filen til flash video, quicktime video, divx, eller lignende. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ok, da får en moderator flytte innlegget til dit det skal være.. Men hvordan konverterer jeg da? Har du en kjapp guide i bakhodet? Gjerne sånn at videoen kan sees i mozilla og IE nettleser. Thank u. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå