Callisto Star Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 En fyr fra Sotra som alle i bergensomårdet vet hvem er Her er det en fyr som kødderinger han: http://www.youtube.com/watch?v=YzNWtxvY4sw Syns det er sjukt, men sykt morsomt! Noen flere som har ringt han? Jeg har snakka med han en gang, men nå tar han ikke telefonen lenger =/ artig type Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eg har hørt om han! Og eg bor på Askøy. Noen som hadde samtalen på mobilen. Så har eg hørt sangen om han på youtube. Morsomt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Meg og en venn ringte han engang. Vi fikk ikkje komme på besøk siden han hadde så mye problemer med politiet for tiden Syk fyr, men gøy! Endret 12. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja. Husker jeg var redd for han i 8 klasse. Altsåååå... 5 år siden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 jepp...Jeg har hørt om han Jeg husker guttene i klassen pleide å plage han på ungdomskolen. Men som Kuroi-Neko sier,er dette en ganske gammel sak Jeg er foresten fra Sotra, og jeg så han på SparKjøp en gang Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det.. real? Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det.. real? desverre.. =P Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hahaha, stygt! Jeg skal innrømme at jeg er litt tvilsom på om fyren er seriøs eller om det er overdrivelser/skuespill. "Jeg liker å bli tatt i rumpa" "ÅÅÅÅÅ du gjør det ja! Jamen det er jo kjempefint da vettu. Jadda jadda. Det er bra" lzzm Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som vet om et bilde av han? Lurer på hvordan han ser ut. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vist du søker på youtube kommer det opp flere filmer med bilder søk: sotrapedo hverdag Endret 12. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hahahaha, ekle jævel. Håper han er tatt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 han som ringer, er ikke det han som døde i eikedalen for 1-2 år siden og? Mener at noen sa det, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg har hørt at han ringte han noen par ganger men det var ikke han som er på opptaket ... Endret 12. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Hørte også at han er død =/ Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Vist du søker på youtube kommer det opp flere filmer med bilder søk: sotrapedo hverdag Er det virkelig han? Da må han jo ha en eller annen sykdom (bortsett fra pedofili, hvis man regner det som en sykdom) Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sotrapedoen er en hyggelig fyr, spanderer mat og betaler for å kjøre folk rundt. Dessverre er jeg nok falt utenfor hans målgruppe med mine 18 år. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er han tatt for noe? Bortsett fra å være en ekkel type som tydeligvis har en forkjærlighet for yngre menn. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, han er ikke straffet. Han var riktignok i avisen for en stund siden, men det var fordi huset ble vandalisert av noen unger. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 nope, tror ikke han er tatt for noe enda, men har vært en del saker om han da. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg mener det var et oppslag om han i BA en gang. Navnet hans var vel ikke nevnt, men han sa i allefall til BA at livet hans var ødelagt. Jeg har over hodet intet sympati med mannen, jeg mener det er ganske så vittig men jeg skjønner godt at han føler seg.. Ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå