Lindoniel Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Pupper er fine, store som små. (Men ikke alt for store). Jeg liker naturlige pupper, silikon er nei, og fy! Så lenge du har noe å ta i er du sikret min puppeinteresse EDIT: For å sette det på spissen; pupper som passer til BH rundt størrelsen 75B er de mest perfekte puppene jeg vet om^^ Men både over og under er fint, det er pupper det er snakk om. Endret 12. februar 2009 av Nafanua Lenke til kommentar
jamannen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Om du har deilig rumpe eller et pent ansikt og ellers tynn, spiller store pupper ingen rolle. Om du er litt smålubben uten pupper er det litt kjipt. Et par store, faste brød, kan kompensere for en ikke perfekt kropp eller ansikt. Personlig slår en god bakdel et flott frontparti en hvilken som helst dag. Og et pent ansikt er like viktig som rumpa...... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Må personlig si at jeg foretrekker store pupper C cup +, og jeg sliter faktisk med å bli ordentlig tent på jenter med små pupper. Jeg er 24 år, så jeg tør å påstå at det ikke handler om umodenhet. Har alltid vært tiltrukket av pupper, og store sådan. Jeg er faktisk så glad i pupper at en potensiell kjæreste MÅ ha minst B cup. Si hva dere vil, folk er bygd forskjellig. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Pupper er en del av utseendet, og det er ikke bare gutter som tenker på utseende. Modenhet eller ei. Og større er som kjent bedre for å gjøre en lang historie kort. Akkurat som jenter sannsynligvis liker sixpacks bedre enn ølmage på gutter. Har i alle fall fått det inntrykket (nei.. jeg har ikke sixpack) Det er klart; det kan bli latterlig stort. For stort. Men skjeldent naturlig. Jordan dama er jo et klassisk eksempel, det blir kanskje litt i meste laget. Men igjen - Lene Alexandra hadde hatt meg rundt lillefingeren i sine glansdager :!: Så, ja.. for de som kun går etter utseende, for one-night stands etc, er selvfølgelig pupper viktig. Om det derimot er snakk om å bli kjent med dama og ha et forhold, er det mye annet som spiller en større rolle. Ang. bildetråder. Well, personlighet synes jo ikke på bilder. Pupper funker bedre For å si det som Bloodhound Gang : Hooray for boobies! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Størrelse er jo kanskje et pluss, men synes form/fassong er mye viktigere. Hjelper ikke at de er store hvis de er slappe og henger liksom. Og skal være ganske små for at det ikke skal være noe atraktivt. Flattchest synes ikke jeg er så digg iaff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal jeg være ærlig, så tror jeg at det er forskjell på og se en jente an for hennes utseende, og personlighet. Når du blir ilag med noen spiller som oftest personlighet størst rolle, og du får et mindre overfladisk syn, fordi du liker personligheten. Synest selv at "små" jenter, med bitte små armer og ben, og ribbein som stikker i alle kanter ikke kler store pupper. Pupper er for min del kun fine i en sammenheng. Altså, resten må klaffe for at det skal være fint. Så grovt sagt, tror neppe de i den perfekte kropp tråden går utifra personlighet, men utseende. Herregud, ble sikkert mye snålt her, håper det er forståelig hva jeg prøver og si, har hatt en lang dag. :!: Lenke til kommentar
Gjest undrende_jente_19 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gutter/menn vil bestandig glane på bryster, det være seg små eller store. Det er kun din selvsikkerhet ang din egen kropp som teller! Å begynne å spørre om din bryst størrelse kan jo hjelpe meg i å gi deg et svar! Såfremt du er 19 år og ikke leter etter pervoer! Jeg bruker 70A, noen ganger B, er litt forskjell på BHene. Men kan ikke bruke 75, men det er jo fordi jeg er ganske tynn. Jeg er jo veldig fornøyd med formen på dem, men er bare størrelsen jeg ikke er like sikker på :s Jeg er ganske fornøyd med resten av meg selv, i hvert fall ansiktet og rumpa. I tillegg er jeg ganske passe tynn (kunne kaanskje lagt på meg enda litt mer), så det eneste "problemet" for meg er puppene. Jeg har også en kjæreste jeg synes er veldig heit, så jeg er ikke redd for at jeg ikke kan få meg noen eller noe. I tillegg sier han at han aldri har likt store pupper noe særlig. Men jeg lurer kanskje litt også fordi jeg føler at gutter jeg har vært med aldri har vært særlig interessert i puppene mine når vi har hatt sex. Hadde de vært mer interessert i dem hvis de var større?? Dette er inkludert kjæresten min, men han sier at han ikke er noen puppefyr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Mulig han ikke sier noe fordi det ville ha såret deg, jenter er veldig hårsåre på all snakk om kropp og utseende. Men anbefaler alle gutter å prøve bobjob hvis dama har store nok pupper. Endret 12. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Gjest undrende_jente_19 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mulig han ikke sier noe fordi det ville ha såret deg, jenter er veldig hårsåre på all snakk om kropp og utseende. Men anbefaler alle gutter å prøve bobjob hvis dama har store nok pupper. Nja, jeg er ikke såå naiv Er ganske sikker på at han mener det, har forresten aldri sett han glane på store pupper, som en tidligere nevnte at det virka som. Han fortalte meg en av de første gangene jeg var med han, hvor "perfekt" han synes jeg var, og da nevnte han også puppene, og sa at de så ut til å være sånn han likte dem, men at kompisene hans alltid hadde ment noe annet(han var ganske full). Men egentlig handler det ikke om akkurat han, jeg lurte faktisk på hvordan det er for gutter generelt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Alle er forskjellige. Det er ingen ting som heter gutter generelt. Jeg har enda til gode å møte en som er enig med meg. Lenke til kommentar
Gjest undrende_jente_19 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Alle er forskjellige. Det er ingen ting som heter gutter generelt. Jeg har enda til gode å møte en som er enig med meg. Gah, man blir jo angrepet her med en gang en skriver en setning som kan mistolkes. Beklager, jeg formulerte meg feil. Men hey, hva tror dere er grunnen til at jeg ikke føler gutter har brydd seg så mye om puppene mine? Når det gjelder typen så overser han dem ikke helt, han gir dem nok oppmerksomhet, men det er fordi jeg har fortalt han at jeg liker det. Ellers har jeg hatt en kjæreste før, han brydde seg også litt, men aldri så mye som jeg ville, på en måte. De andre jeg har vært med har vært utenfor forhold, og de har ikke brydd seg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 har vært borti allslags størrelser og former, og for meg har det lite å si. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ser ikke helt hvorfor et par gjennomsnittlige pupper skal dra så mye oppmerksomhet? Blir det samme med pikkstørrelse, helt okei med 16 cm men ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Men hey, hva tror dere er grunnen til at jeg ikke føler gutter har brydd seg så mye om puppene mine? Når det gjelder typen så overser han dem ikke helt, han gir dem nok oppmerksomhet, men det er fordi jeg har fortalt han at jeg liker det. Øhh, kan ikke svare forandre gutter, men etter at klærne er borte glemmer jeg pupper helt, om du tenker på utenom senga så stirrer jeg kun på pupper når det er jævlig kleint, aner ikke hvorfor, men sånn er jeg =) Endret 13. februar 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men hey, hva tror dere er grunnen til at jeg ikke føler gutter har brydd seg så mye om puppene mine? Når det gjelder typen så overser han dem ikke helt, han gir dem nok oppmerksomhet, men det er fordi jeg har fortalt han at jeg liker det. Mest sannsynlig fordi dem du har vært med er enten 1. ikke så fryktelig intr. i pupper. 2. vært mer opptatt av vaginaen din. Altså du må forstå, for de fleste mannfolk, når vi ser en fitte, så er det der fokuset går. Man legger ikke så veldig mye merke til f.eks. øyenbryn e.l. når ja en fitte er med i bildet. Hvis du liker oppmerksomhet rundt puppene dine under akten så er det bare å si det. Regner med at de fleste gutta vil gledelig gjøre det du ber dem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg er A/B-cup mann. Nice. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Store pupper jo bare ekkelt da...... Små som sitter på er MYE bedre enn store som bare henger der, ser jo bare stygt ut.. Så, er mye bedre med små og fine bryster, enn store og daskete Er hvertfall min mening da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg liker å se pupper som passer til kroppen, men for min del er det en svært stor forskjell på dama jeg er sammen med og alle andre. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men er det ikke slik at han da kanskje ville ønsket veldig mye at hun hadde større pupper? Hva hvis en da har en dame med nesten ingenting, vil ikke puppene være noe en "savner"? Først må jeg bare få si, pupper. GOoode goooode pupper, åneiånei så deiligt det er med pupper. HERrreminhatt. Når det er sagt, så har ikke puppene nå å si på hvilken dame jeg velger. Har hun store pupper er det bonus, har hun små pupper så er det fortsatt en bonus:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg