Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Noen andre som er DRITT LEI av den ubrukelige dritt techno musikken som blir spillt 24/7 ?? Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 ÅJA!!!!! Men det verste var faaen med Gatas Palament under åpningshowet... jeg gikk så jævelig lei den musikken der etter hvert... Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmm ja... Jeg skal være EKSTREMT nøytral nå: Det er tre byggestener i musikk: -rytme -melodi -harmoni (sammensetning av melodier) Er det en server som fast står kun og spiller musikk? Kunne dem ikke spilt noe som utfordret hele den dynamiske rekkevidden til øret?? Undervurderer dem oss??? Jeg begynner å bli litt sliten i den 0-100hz OMPA-delen av øret. Det er absolutt INGEN melodier og derav ISÅFALL INGEN harmoni her inne. Det finnes jo bra techno, men den RYTMEN her inne utfordrer i alle fall ikke den delen av musikken. Høres mest ut som noen har lagt EN sample fra Dance Ejay i loop og latt den gått nå i fire døgn. Spilt noe KLASSISK!!! DÆvEn! Det hadde farsken tatt av!! Det er fader meg serriøst ass! Lenke til kommentar
dp Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 skjønner ikke at det er lov å ta med stereo anlegg!! det er jo helt idiotisk. mange som har med store høytallere og drit. alle skulle klart seg med headset!! Haakon Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Du var IKKE den eneste! Endelig er det noen som har skjerpet seg litt Spiller Nightwish! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Noen andre som er DRITT LEI av den ubrukelige dritt techno musikken som blir spillt 24/7 ?? stfu Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jepp disco meg her og disco meg der. etter mine ører så kan det vertfall ikke klassifiseres som musikk.. og anngående store anlegg her.. noen som har lagt merke til han med de store Vega'ene på enden av rekka nær utgangen? han spiller for full guffe mens han sitter med hørselvern.. og vitsen var? plage nabo'ene? jeje.. får lene meg tilbake med headsettet mitt og nyte tonene som strømmer ut av dem.. for øyeblikket er det Silje Nergaard - Do nothing till you hear from me. Lenke til kommentar
dp Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 de vegaene er enorme! dc 1515, har hatt dem faktisk.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Np: Immortal - Withstand The Fall Of Time.mp3 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmm.. hva heter den "nigga" sangen som har blitt spilt en del? No prat om boyfriend og girlfriend osv..." all i need is me and my boyfriend" synger en kjerring... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 skjønner ikke at det er lov å ta med stereo anlegg!! det er jo helt idiotisk. mange som har med store høytallere og drit. alle skulle klart seg med headset!! Haakon Mer lyd = mer stemmning! Det er bedre med musikk enn at alle skriker AAAARRNEEE. Forøvrig så spiller fyren overnfor meg mye metallica, iron maiden, in flames osv. Helt kjekt det Men om dere ikke liker musikken, hvorfor ikke ta med selv? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg kan sikkert sette på noe annet Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 akuratt nå er det stille og behaglig :] Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Jeg har nok av musikk selv, men det er bare det at jeg ikke orker å sitte med et headset på 24/7 Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Jeg kan sikkert sette på noe annet Nice! Spill høyt så jeg hører hvor du er ! Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 HEY !! Nye spill gis bort på sete 31 RAD G5. Det er ikke så mange, men det gis bort til det er tomt. GOD PÅSKE "RAIDMASTER" is the password Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Du snakker vel ikke om originale spill? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Du snakker vel ikke om originale spill? SEFF Ikke noe kødd her. RAIDMASTER gir ut akkurat nå Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hehe.... se her ja, endelig når stor-lanet kom så begynner n00bs'a å komme fram og syte & klage.. hehe... Hvorfor gadd dere i det heletatt å dra dit? Jeg veit hva TG er, og jeg gadd ikke å dra, jeg derimot hat nyti livet i min nye nesten cabriolet-bil, har iallefall kjørt uten tak de siste dagene Mye artigere enn å sitte å klage på andre iallefall (selv om det er det jeg gjør na) Uansett, Go Påske. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 urk.. Orker ikke gå bort for å se om du kødder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå