residenevil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) hei. jeg er en gutt på 12 år og kjeder livet av meg det enste jeg gjør er å gå på speideren annenhver uke og drive på datan. noen som kan si en hobby som kan passe meg? EDIT: jeg digger også musikk. Endret 11. februar 2009 av residenevil Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fotball, handball, bowling, squash, "styrke" trening? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Fotball, handball, bowling, squash, "styrke" trening? er ikke så særlig glad io sånne sportsaktiviteter Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Styrketrening er vel ikke noe særlig å anbefale til en 12 åring? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Lær deg å spille et instrument, kjøp en radiostyrt bensinbil, gå turer og ta noen bilder.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749871 Endret 11. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skateboard, Snowboard, Ski (langrenn, twintip, snowblades, slalom), BMX, FMX, Klatring. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Lær deg å spille et instrument, kjøp en radiostyrt bensinbil, gå turer og ta noen bilder.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749871 vurderer å begynne å spille gitar, men er det noen som kan foreslå noe gratis kurs for helt nybegynnere? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Paintball Og du kan begynne å samle på noe, feks. frimerker. Og ikke minst venner, ikke glem å ta en tur innom de EDIT: Gitar var en god idè ja. Det finnes vel nybegynnerkurs overalt... Endret 11. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Skateboard, Snowboard, Ski (langrenn, twintip, snowblades, slalom), BMX, FMX, Klatring. driver litt smått med skating, men det hjelper ikke noe særlig når den eneste sjansen jeg får til å bruke skateboard er på skolen fordi det er grusvei hjemme. Paintball Og du kan begynne å samle på noe, feks. frimerker. Og ikke minst venner, ikke glem å ta en tur innom de EDIT: Gitar var en god idè ja. Det finnes vel nybegynnerkurs overalt... veit du om noe nettside f.eks Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå er vel 12år og paintball noe som ikke går så alt for bra sammen?Vet det er noen airsoft klubber rundt i landet som opererer med aldersgrenser under 16år. Hva med å kjøpe en mountainbike og sykle i skogen? Drit kult Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 www.ultimate-guitar.com har mange "noteark" inne, og kurs finner du på youtube Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 noen som har brukt noe gitarkurs og kan anbefale det? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det beste er vel å begynne på en musikkskole eller til en lærer. Jeg har aldri prøvd online kurs o.l., men ser for meg at det er bedre med en IRL lærer. Selv er jeg selvlært, og fungerer greit nok det. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det beste er vel å begynne på en musikkskole eller til en lærer. Jeg har aldri prøvd online kurs o.l., men ser for meg at det er bedre med en IRL lærer. Selv er jeg selvlært, og fungerer greit nok det. hva mener du med selvlært. kjøpe en bok? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det kan du godt gjøre. Jeg leste meg opp på ting selv og fant ut ting på egenhånd, ikke ved hjelp av en lærer. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det kan du godt gjøre. Jeg leste meg opp på ting selv og fant ut ting på egenhånd, ikke ved hjelp av en lærer. ok. mamma har en kassegitar som jeg sikkert kan låne når jeg skal lære men er det noen som veit om en bra butikk som selger elgitarer. helst ikke online i nærheten av lillestrøm? Endret 11. februar 2009 av residenevil Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Styrketrening er vel ikke noe særlig å anbefale til en 12 åring? Var derfor jeg skrev "styrke" .. Men var kanskje litt dumt anyways Endret 12. februar 2009 av Bllink Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har fått meg en hobby. Jeg ser timesvis med film hver eneste uke. Det er så digg å virkelig elske film, for da har jeg alltid noe å gjøre uansett hvordan vær det er og uansett om det er noen venner hjemme eller ikke. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 tar og spiller på gitar. har lært meg emoll og d allerede så skal mamma se etter gitartimer(noe hun har mast at jeg skulle ta lenge). så det blir nok gitar på meg framover. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lær deg å spille et instrument, kjøp en radiostyrt bensinbil, gå turer og ta noen bilder.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749871 vurderer å begynne å spille gitar, men er det noen som kan foreslå noe gratis kurs for helt nybegynnere? Du kan kjøpe den gitarboka til lillebjørn nilsen i såfall, da lærer du deg de grunnleggende grepene veldig fort. Gitar er hvertfall å anbefalle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå