Duffo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heeiiaa Fant ikke noe bedre beskrivelse av emnet men.. Hvilke metoder/apparater bruker dere for å trene sidene av overkroppen? Jeg trener fullkropp, men alle apparatene gjør noe annet, så jeg er liksom stram alle andre plasser enn sidene av overkroppen.. noen tips? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sidene av overkroppen? Altså rygg/mage/bryst muskler? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 En måte er å legge deg på siden på gulvet og få noen til å sette seg på / holde fast bena dine så tar du mer eller mindre sidelengs situps. Dette funker bra. Dette funker enda bedre i slikt apparat for å ta hyper extensions. Slike som dette: Her var et usselt bilde av noen som gjør den øvelsen jeg tenker på: De fleste treningssenter har slike, men du kan som sagt gjøre det på gulvet eller på en benk eller sofa eller hva som helst bare du får festet beina. Bare holde en vektskive for ekstra belastning også. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for tips Twiik! DMN: Jeg forstår ikke helt åssen du klarer å få sidene av overkroppen til å passe med bryst,mage og rygg. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) DMN: Jeg forstår ikke helt åssen du klarer å få sidene av overkroppen til å passe med bryst,mage og rygg. Hvorfor ser du ikke det? Det øvelsen over viser er trening på obliques, en del av magen. Latsa (ryggmuskler) baserer seg blant annet på siden av øvre mage. Bryst burde vel forklare seg selv.. Endret 12. februar 2009 av DMN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå