Moal Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hey, har seg slik at jeg har klart å rotet bort strømforsyningen til G25en etter en oppryddingsrunde i huset. Finnes det noen plasser å få tak i slike eller lignende som vil fungere på samme måte? MVH Moal EDIT: Fant ut at man kunne kjøpe power supplyen på logitechs hjemme sider G25 power supply. Problemet var at de ikke sender ut av USA, sjekket også den norske siden av logitech, der hadde de ingen form for salg av deler. Så da var jeg like langt igjen, hehe Endret 11. februar 2009 av Moal Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 du kan jo alltids prøve eBay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 eller elfa, søk etter "batterieliminator". (Finn først ut hva du trenger av volt og amps) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Specs på strømforsyningen: 24VDC 1.75A senterpin positiv. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takker for svar. Vil denne 24V/1.6A passe? Selv om den mangler 0.15A og 2 watt? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 du bør ha riktig lader, elles så svir du laderen eller selve G25en. noe jeg tviler på at du har særlig lyst til å gjøre Lenke til kommentar
Moal Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, bør helst ikke ta noen sjanser. Rart at det skulle være så vanskelig å finne. Meget surt :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 du bør ha riktig lader, elles så svir du laderen eller selve G25en. noe jeg tviler på at du har særlig lyst til å gjøre Jeg har elfa eliminatorer på mange ting i heimen pga. den billige driten som vanligvis følger rutere, spillutstyr, etc. har en stygg uvane med å si takk for seg. WLAN'et ble for eksempel mer stabilt etter bytte av batterieliminator. Rett volt og nok amps samt rett plugg og du er i mål. Du får forøvrig ymse plugger å velge mellom til bruk på elfa eliminatorene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Specs på strømforsyningen: 24VDC 1.75A senterpin positiv. Dersom info i quote er riktig tipper jeg at elfa artikkel 69-009-71 vil være et greit valg. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Viss ingen andre har noen invendinger går jeg for denne. Tusen takk Tiltman og alle dere andre som har deltatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå