runsyv Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hiver inn et bilde fra et snørikt Sørland, bildet er gjort om til sort hvit, noen som liker det? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 jeg likte bilde men det som slår meg er at snøen i forgrunnen er litt for skarp og helt i bakgrunnen ble det litt for mørkt Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes det er veldig bra.. Liker utsnittet, stemningen og dybden i bildet. Kansje litt utbrent her og der, men ingenting jeg ser på som alvorlig. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 jeg likte bilde men det som slår meg er at snøen i forgrunnen er litt for skarp og helt i bakgrunnen ble det litt for mørkt vanskelig lysforhold, med lav skarp sol, og snø i tillegg jeg likte bilde men det som slår meg er at snøen i forgrunnen er litt for skarp og helt i bakgrunnen ble det litt for mørkt vanskelig lysforhold, med lav skarp sol, og snø i tillegg Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 likte det, har ikke så mye å si egentlig, lurer litt på hvordan det ville vært uten de to i fronten. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 uten de to ville bildet blitt nesten fullstendig uinteressant. Jeg liker det godt som det er. Fin detalj med de som kommer imot i enden av veien. Har du raw-fila har du kanskje mulighet for å både lysne de mørkeste delene, og få fram litt mer detaljer i de lyseste? Synes det fungerer veldig godt i svart/hvitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Eneste jeg reagerer på er at himmelen ser helt totalt merkelig ut. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 kan se ut som recover highlight er brukt på himmelen. Likte også bildet godt, ville kanskje hatt fokus 2-3 meter lengre framme bare. Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 her er orginal bildet, passet dessidert best i sort hvit, det er i allefall min mening Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 definitivt best som sort hvitt! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 definitivt best som sort hvitt! Nydelig bilde, ja Det eneste jeg reagerte på var skyggen nederst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 jepp. best i sort hvitt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå