stighenning Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har bestilt GET bredbånd. Bor i Hus. Lurer på hvor lang tid jeg måvente ? (bstilte i starten av desember 08) Jeg har ventelo så det er ingen stress... Har noen andre opplevd dette ? Og har dere noen tips til hvordan og på en saklig måte jeg kan spørre om de kan på-skynne prosessen litt ? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Om du har GET ktv men har bestilt internett så kan du egentlig bare hente modem på dagen hos forhandler. Gjorde i allefall søs for noen år siden... Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har bestilt GET bredbånd. Bor i Hus.Lurer på hvor lang tid jeg måvente ? (bstilte i starten av desember 08) Jeg har ventelo så det er ingen stress... Har noen andre opplevd dette ? Og har dere noen tips til hvordan og på en saklig måte jeg kan spørre om de kan på-skynne prosessen litt ? De skal levere innen 24 timer, så her må det ha skjedd en feil.... Ta kontakt, eventuelt besøk lokalkontor slik at du får med utstyr med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå