Gå til innhold

MGS 4 platinum kommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ifølge denne siden kommer MGS 4 som platinum spill neste måned! Dette vil si at det blir mye billigere. (Tipper 250-300 kr) Dette var da en god nyhet for oss som ikke har somlet oss til å kjøpe det enda :blush:

MGS4 er et av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Vet at det høres ut som en utslitt klisje, men det er svært sjeldent jeg slenger slike superlativer rundt omkring og i dette tilfellet mener jeg det :)

Spillet er virkelig gjennomført, men en bra story, flotte omgivelser, interessante karakterer og selvsagt mye bra action. Det er også et av de mest cinematiske spillene jeg har spilt. Mocap-animasjonen er veldig bra (karakterene beveger seg på en naturlig måte) og er nok noe av det beste jeg har sett, ihvertfall i et dataspill.

Lenke til kommentar

Skaffet meg dette på release i sommer, og runda det etter to dager med gaming. Et ufattelig godt spill! Begynte på ny fil i starten av uka, og runda det istad for andre gang. Må være det beste spillet jeg noengang har spilt. :) Får håpe fler kjøper spillet nå når det kommer platinium og får oppleve det beste innen gaming.

Lenke til kommentar
Skaffet meg dette på release i sommer, og runda det etter to dager med gaming.

To dager?! Da er du rask. Jeg brukte ihvertfall en uke i sommerferien (flere timer per dag) på å runde spillet på standard vanskelighetsgrad. Det tok flere titalls timer tilsammen.

Et ufattelig godt spill! Begynte på ny fil i starten av uka, og runda det istad for andre gang. Må være det beste spillet jeg noengang har spilt. :) Får håpe fler kjøper spillet nå når det kommer platinium og får oppleve det beste innen gaming.

Skal innrømme at det skal mer og mer til for at jeg skal gidde å bruke mye tid på dataspill, men MGS4 fengslet meg fra første minutt. Det er sjeldent jeg opplever noe slikt. Litt rart, siden jeg generelt sett hater FPS-spill på konsoll (FPS-spill egner seg bedre på PC'er. Å bruke en kontroller i FPS-spill er noe herk, men i MGS4 fungerte det rimelig bra). Jeg kjøper ca. 5-10 spill hvert år, men ender opp med å bare spille de fleste spillene i noen timer før jeg går lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...