Kapli Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvoooor? Jeg trenger ca. 1 pakke hver dag. Jeg kan ikke leve uten, og nå har de sluttet å selge den?! Vet noen hvor jeg kan få tak i stoooore mengder? Takker. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 http://cgi.ebay.com/Wrigley-s-Extra-Melon-...DefaultDomain_0 Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Pakken ligner ikke helt... vil også helst ha den jeg hadde bildet av så jeg lett kan ha den i lomma. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er samme tyggisen, men det var den eneste som la på ebay. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det jeg ikke kan forstå er hvorfor butikkene har sluttet å selge den, men fortsatt selger de dårlige rosa og gule som smaker .. dritt? Denne tyggegummien er jo superior, det er ikke lenge siden de sluttet å selge den heller, har bare ca. 12 pakker igjen.. must, have, more Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjipt Men kan alltids følge med på ebay, vet aldri når det dukker opp hele bokser med de som du vil ha Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De har den i min nærmeste Kiwi :s Kom til Råde verdens navle^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå