Evolutioner Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 heisann, satt og hadde problemer med internettet, så fant jeg en driver, men det hjalp ikkje på trådløst, jeg har dette til kabel : realtek rtl8167 family -e gigabit ethernet hvordan finner jeg ut hvilket trådløst nettverkskort jeg har?? Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Trenger ikke være sammenheng mellom WIFI og ethernet kontroller... Har du produsent og modellnummer på maskinen? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 jada hp pavilion dv7 ... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 På undersiden av bærbaren står hele modellnummeret i dette formatet HP pavilion xx1234xx der x er bokstaver og 1234 er tall. Min bærbar har dette modellnummeret: Hp pavillion DV6750EO Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Bare gå inn på HP sine sider og finn support for modellen din. Der står det WLAN driver som du behøver. Endret 8. mars 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå