Dr. Chaos Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Dette er en av mange ganger Da jeg egentlig burde jobbe Jeg sitter her, og tida fanger Min samvittighet liker meg å mobbe Fordi jeg nå ikke utfører mine jobber! Jeg føler meg helt fryktelig sløv Ingen lemmer gidder å gjøre no' Du kunne kalt meg veldig veldig døv Jeg burde egentlig tatt på meg mine sko Da burde jeg gått ut og rake løv Kritikk settes pris på. Er interessert i lyrikk, ønsker å bli flink på det. Endret 11. februar 2009 av Crash Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Du kunne kalt meg veldig veldig døv Er døv sleng for lat? Det er ingen grunn å kalle deg hørselshemmet fordi du er lat... Ellers så bruker du samme ord(burde/jobbe) for mange ganger, ødelegger litt. Endret 11. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Takk for svar! Mente med "døv" at jeg ikke hørte på det fornuftige, at jeg må bruke tida til noe. Endret 11. februar 2009 av Crash Lenke til kommentar
MVR Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Handlinga i diktet var bra! Men føler ikke det har den riktige klangen når jeg leser det. Diktet var helt greit, men ikke noe spesielt. Med setninger som "Min samvittighet liker meg å mobbe" er det med å ødelegge flyten i diktet, virker som det er skrevet som et desperat forsøk på å få diktet til å rime. Synes desperat rim skjer flere ganger her. Dette er bare min mening da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå