Pitt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 er det en grei måte å fylle luft på paintball tanken? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 er det en grei måte å fylle luft på paintball tanken? Flylle luft på paintball tanken? som i "kulelageret"? eller selve "gasskammeret"? Det kommer mest sansynlig an på hvordan våpen du har. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 gasstanken tenker jeg på... Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Fylle gasstanken med luft er nok ikke en veldig god ide, men! du kan gå til din nærmeste dykkerforetnign eller brannstasjon og spørre om de kan hjelpe deg med og fylle luft tanken din? Evt kan du reise til din nærmeste paintball bane eller kjøpe/lage din egen fyllestasjon. Evt om du har luft er tilgjengelig er det ikke så vanskelig og fylle men det lureste om du skal lære deg og fylle er og dra til noen som kan dette og få en guide. Endret 12. februar 2009 av Potion Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 ok takk for svaret. noen som vet om noen som driver med paintball for jeg kan fylle tanken i oslo/akershus området? Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg veit at du kan fylle luft på sniperpaintball i drammen. Er ikke sikker på om dette bare er en paintball butikk eller bane men de kan nok hjelpe deg med luft. Endret 15. februar 2009 av Cpt.Awsome Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg og kompisene mine har alltid dratt til den lokale brannstasjonen. De fyller tanken vår for en 50-lapp, som går til innkjøp av kaffe til gutta i pausene. Endret 21. februar 2009 av EvenL Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg fyller på banene jeg spiller på, og av å til hos Ed-painball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå