Zelkin Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Heisann. Vet ikke om dette er riktig forum å poste dette i, men prøver likevel. Livestream av sendinger på tv 2 sumo gjør at lyden kun loop'r/hakker/stammer. Testet en laptopp og en eldre pc, og her funket alt bra. Da lurer jeg på, hva/hvor kan jeg se etter feil for å få streamen til å funke med lyd i live? Lyden virker nemlig når jeg ser på opptak, feks gårsdagens Hotel Cæsar. Så langt har jeg testet IE, Google Chrome, Windows Media Player/MS Silverlight, og en reinstal av lydkort drivere (Asus Xonar XD) Eneste som mangler nå er jo å reinstale Vista 64bit (pc detaljer ser du under) Huff, ingen som har noen ideer/tips på hvorfor dette plutselig har blitt et problem? Er ikke mange dagene dette funket. Siste jeg gjorde var jo å abonere på TV2 Sumo Gull. Det funker jo i resten av huset, men selvfølgelig ikke her. Endret 12. februar 2009 av Zelkin Lenke til kommentar
magnifier Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg har faktisk AKKURAT samme problemet. Jeg bruker Windows 7 Ultimate 64 bit og firefox. Har også prøvd både IE og Chrome, ingen av dem funker. Har Asus Xonar D1. *edit, bortsett fra at lyden hakker på alt, ikke bare live stream, også opptak Endret 24. oktober 2009 av magnifier Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har du asus xonar lydkort er det knappen nede til høyre i audio centeret som står GX på som må avklikkes. Om du har annet lydkort let etter og slå av "DS3D GX" setting Lenke til kommentar
magnifier Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har du asus xonar lydkort er det knappen nede til høyre i audio centeret som står GX på som må avklikkes. Om du har annet lydkort let etter og slå av "DS3D GX" setting Fantastisk. Funket perfekt. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå