Gå til innhold

Hvilket antivirusprogramm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norton er bra - men det tar opp mye resursser. Jeg bytta til McAfee Pro og ble atskillig mer fornøyd...

Jeg kan være enig at NAV liker å ha litt plass å boltre seg på. Men jeg har brukt NAV i siden versjon 2000 og bruker nå 2002 versjonen, og har ikke vært plaget med virus av noe slag.

Så bortsett fra at det bruker litt mer minne og cpu kraft enn andre virusprogram, så er jeg trosssalt fornøyd.

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske hips om haps. Det er sjelden lang forskjell mellom de med tanke på oppdatering o.l I hvert fall ikke blandt de mest kjente. Personlig bruker jeg F-secure da jeg fikk den gratis, og fordi det for meg virker som om den bruker mindre Cpu enn NAV, men det er en udokkumentert påstand.

Lenke til kommentar
Jeg har også hatt F-secure for den er jo gratis for alle som vil ha den på fylkes serveren, men jeg har ikke sett at den har stoppet noen virus. :lol:  

Flott, da funker den bra. Jeg har fått noen medlinger hvor den ber meg om å velge mellom å desinfisere, slette o.l, men det avhengier vist av hvordan du setter det opp. Nettop fordi den er designet for å brukes i bedrifter, skoler o.l så er den laget for å være så diskre som mulig. Hos meg ga den som sagt beskjed, men den kan vist greit settes opp til å være helt stille, stoppe virus uten å si ifra. På en skole her i næærheten er den slik at om den har stoppet et virus så kommer det opp et lite blått flag i hjørnet som forsvinner etter en 7 sec. Tror den da skriver det i en eller annen logg et sted, men er ikke sikker. Uansett funker det flotters for meg, har sjekket mot online virusjekk, og vært helt clean.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...