Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Netshop sluttet med hentebu i Sarpsborg

Anbefalte innlegg

Skulle bestille pcdeler idag, og som jeg har gjort tidligere skulle jeg velge hentebu i sarpsborg og få varene samme dag. Men da jeg skulle bestille så gikk det ikke ann å velge hentebu i sarpsborg (det samme gikk heller ikke hos microplex som har lager på samme sted).

Sendte da mail til Netshop og spurte om de hadde kuttet dette helt ut og om hvorfor. Fikk bare til svar at de hadde sluttet med hentebu i Sarpsborg.

Oppfordrer alle som syntes dette var en fint tilbud til å sende mail til netshop og mase på de om å åpne hentebu i Sarpsborg igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Penger spiller viktig rolle i hvorfor de stengte hentabua. Så ja, men glad de har hentebue i oslo :)

Hmmm... det var glimrende før, men nå tar de jo porto (40 kroner) for å gi deg varene der så noe av fordelen er jo brått borte.

Lenke til kommentar
Skulle bestille pcdeler idag, og som jeg har gjort tidligere skulle jeg velge hentebu i sarpsborg og få varene samme dag. Men da jeg skulle bestille så gikk det ikke ann å velge hentebu i sarpsborg (det samme gikk heller ikke hos microplex som har lager på samme sted).

Det stemmer og hovedårsaken er beliggenheten. Lokalet vårt er pr. idag i Sarpsborg. Hvis vi skal ha hentebu bør den nok ligge mellom Fredrikstad og Sarpsborg i området fra 109-senteret til Østfoldhallen. I tillegg er lokalet vårt godt gjemt inne på et avsperret fabrikkområdet, en hentebu bør ligge lett tilgjengelig og godt synlig fra riksveien.

Sannsynligheten for at vi åpner en ny hentebu er større enn at vi ikke kommer til å gjøre det. Det er egentlig egnede lokaler som er den største utfordringen.

--

Microplex Norge AS

Hans Petter Faale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...