goosetown Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei, var ute for å prøve ut et nytt objektiv og tok dette bildet. Ble fornøyd med det, linjene og fokuset. Det er tatt i gatebelysning, etterbehandling er noe cropping, hvitbalanse justering og noe oppskarping. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tja, det første som slår meg var det lyset som er sterke enn rsten av veggen som kommer inn i høyre billedkant. Jeg ville også fått flyttet vinduet mer mot venstre. Ellers er det nokså behagelig få farger, ryddig, men for smal DOF dog (ser du har brukt 1.4). Lenke til kommentar
goosetown Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Tja, det første som slår meg var det lyset som er sterke enn rsten av veggen som kommer inn i høyre billedkant. Jeg ville også fått flyttet vinduet mer mot venstre.Ellers er det nokså behagelig få farger, ryddig, men for smal DOF dog (ser du har brukt 1.4). Takk for tips, skal prøve det ut en kveld (når det slutter å snø). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå