Crytrus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bare lekte meg litt med mitt nye kamera. Lurer på hva dere syntes. Er ikke noen erfaren fotograf så tar gjerne imot tips! Lenke til kommentar
goosetown Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen kommentarer: Bilde 1: Interesangt fokus, ble noe tung på høyre side (litt for mye det uskarpe), kanskje beskjære litt Bilde 2:Likte dette best, hadde kanskje gjort seg med litt mer luft til venstre og å ta vekk litt av venstre del for å reudsere den lyse snøen Bilde 3: Greit fugle bilde (i hagen?), men fuglen er uskarp (hvert fall på min skjerm), sitter fokuset der det skal? Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Noen kommentarer:Bilde 1: Interesangt fokus, ble noe tung på høyre side (litt for mye det uskarpe), kanskje beskjære litt Bilde 2:Likte dette best, hadde kanskje gjort seg med litt mer luft til venstre og å ta vekk litt av venstre del for å reudsere den lyse snøen Bilde 3: Greit fugle bilde (i hagen?), men fuglen er uskarp (hvert fall på min skjerm), sitter fokuset der det skal? Tusen takk! Vet at det bilde av fuglen ble litt uskarp. Takk for flotte svar! Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 På bilde to ville jeg ha flyttet greina inn i sollyset. Den ble litt mørk på tuppene. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Bilde nummer 3 trur jeg har feil fokuspunkt, derfor at fuglen ble uskarp. Brukte du stativ? Endret 12. februar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Bilde nummer 3 trur jeg har feil fokuspunkt, derfor at fuglen ble uskarp. Brukte du stativ? Ja. Gjorde det. Men det var et av de første bildene jeg tok så visste ikke så mye om fokus og den slags! Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå