Gaboxx Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Har nå i evigheter stresset med å få til dette, men det vil bare ikke. Det som skjer er at når jeg oppretter en bro (trådløs + lokal) så nekter det trådløse og koble til nettet.Har som vanlig brukt vanlig ICS til Xboxen men da feiler det på NAT og jeg får strict(open når jeg kobler rett i ruteren med kabel). Såvidt jeg har forstått det vil Xboxen få en egen IP og bli behandlet som en enhet som ikke bruker ICS for og få nett (akkuratt som når den er koblet rett på). Fjerner jeg broen kobler det til som det skal. Håper at noen kan komme meg gode løsninger for dette. Begynner å bli lei av å strekke en kabel gjennom hele huset Endret 11. februar 2009 av Gaboxx Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Prøv å gå inn på nettverkskortet under egeneskaper\avansert og velg en høyere metric på det kablede nettverkskortet. Det står til automatisk som default men hvis du velger et høyere tall på det kablede vil det muligens foretrekke det trådløse nettet først på grunn av lavere metric. Verdt et forsøk ihvertfall. Lenke til kommentar
Gaboxx Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hmm, kan du gi meg et hint her? Hvor er det der metric opplegget? Det som står under Strømsparing på Wlan sine egenskaper er: Støtte for blandede celler Utgangseffekt strøm Vlan prioritert støtte WMM WZC IBSS-Kanalnummer WZC styrt ethernet Xpress teknologi Lenke til kommentar
eln Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bumper denne, har akkurat det samme problemet. Har MODEM<->WRT54GL < | | wireless | | > PC <-->GBITswitch<-->PS3 Windows XP sp3 Endret metric uten endring, også satt statisk ip uten at jeg får kontakt med routeren når bro'en er opperativ. Sletter jeg broen får jeg internett med en gang. Finns det noen 3djeparts programvare for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå