Runningback Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei har problemer med min mikrofon når jeg sitter på ventrilo. Det kommer ingen lyd, uansett om jeg har på push to talk eller ikke. Har jeg sensitivty på 0 og prater veldig høyt så kan de andre i channeln høre meg. Hva kan jeg gjøre? Kan heller ikke skifte i " advanced controls for microphone " MicFucked.bmp Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Har du haket av Microphone +20dB boost i " advanced controls for microphone "? He he. så nå at du ikke hadde det. Gjør det, så er det i orden. Endret 11. februar 2009 av Gibblay Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Har du haket av Microphone +20dB boost i " advanced controls for microphone "? He he. så nå at du ikke hadde det. Gjør det, så er det i orden. Nå fungerer ingenting her, nå skurrer det bare. Ingen hører meg, men jeg hører dem. WTf liksom... Endret 13. februar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå