N1ko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hei. Knappen man trykker ned får å skylle ned på doen funker ikke, så jeg opna det lokket og så hva som var galt, så så jeg at en del var knekt, så denne delen må vel gå an å kjøpe et sted, jeg har ingen anelse om hvor selv. her er noen bilder av delen. Det er vanskelig å se, men en liten plast bit har knekt av. [KLIKKEBILDER] Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne delen? Hvis noen lurer på hvilket kloset jeg har så er det et bilde her: også klikkebilde Løst! Kjøpte delen til 150 spenn på comfort! Endret 15. mars 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg ville sendt en kort mail til Gustavberg med bildene du har her. Vil ikke bli forundret om de sender delen gratis til deg. Verd et forsøk. Edit: En litt ivrig moderator fjernet kontaktinfoen til reservedelsansvarlig hos Gustavsberg. Du finner den selv på hjemmesiden deres Endret 12. februar 2009 av kjartana Treng ikkje sitere førstepost Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Stikk innom nærmeste rørleggerforretning Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Saken er at jeg har aldri tenkt over ting som rørleggerforetning, så kan du nevne noen? er bademiljø en rørleggerforretning? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kan høre med de, sikker på at du ikke har "kaputta" flotøren?, lekker det litt vann i toalettet også? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Nei, jeg vet at det er bare den delen som er ødelagt. limte den lillebiten som knakk av, så funka det, men bare i noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå