OleAlexanderK Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei! Doku.fotoprosjekt på skolen, legger ut litt av serien her. Så jeg kan få en liten pekepinne på hvordan karakteren kommer til å se ut, og forbedringer. Mvh. Ole A. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Oi, rart ingen har kommentert dette enda? Det er jo et fint doku-bilde fra et bilverksted, og du har en veldig god eksponering her. Jeg liker komposisjonen og, enkelt og rent. Det ser ut som det er skjedd noe ved foten hans, er det en litt uheldig klonejobb? I tilfelle vil jeg anbefale å ungå kloning, særlig i dokubilder. God konvertering (?) til sort/hvitt. Jeg likte dette jeg. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Oi, rart ingen har kommentert dette enda? Det er jo et fint doku-bilde fra et bilverksted, og du har en veldig god eksponering her. Jeg liker komposisjonen og, enkelt og rent. Det ser ut som det er skjedd noe ved foten hans, er det en litt uheldig klonejobb? I tilfelle vil jeg anbefale å ungå kloning, særlig i dokubilder. God konvertering (?) til sort/hvitt. Jeg likte dette jeg. Takk for fin kritikk? Ingen ting negativt? Det er nok ikke kloning, men en litt for heftig quickmask og curvesjobb. Bilde er konvertert til svart/hvit, ja. Mvh. Ole Endret 2. mars 2009 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes det er litt kjedelig å se personen bakfra. Bildet dokumenterer liksom ikke så mye, jeg ser bare en som henger over en bil. Det hadde vært mer interessant å se hva han faktisk gjør, kanskje et interessant ansiktsuttrykk e.l. Ellers er bildet upåklagelig teknisk sett og komposisjonsmessig. Fin b/w konvertering. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Synes det er litt kjedelig å se personen bakfra. Bildet dokumenterer liksom ikke så mye, jeg ser bare en som henger over en bil. Det hadde vært mer interessant å se hva han faktisk gjør, kanskje et interessant ansiktsuttrykk e.l. Ellers er bildet upåklagelig teknisk sett og komposisjonsmessig. Fin b/w konvertering. Takk for fin kritikk! Mvh. Ole Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ett problem til maange som nettop begynner med doku style fotografering, er at de ikke har noen som helst kontakt med personen(e) på bildene etc. Det blir fort veldig kjedelig. Dette bildet hadde stått fint SAMMEN med ett annet bilde som viste personen / det han gjør- men det funker ikke så veldig bra alene, det blir rett og slett ikke veldig fortellende. Men fint lys, og fin BW konvertering, som noen andre har sagt. Dette + ett nærbilde av ansiktet kanskje, presentert sammen hadde nok blitt bedre. Nå vet ikke jeg hvordan del 2 etc er da, så det kan jo hende du har everthing under control allerede. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Likte jeg veldig godt. "Riktig" komponert og en fin s/hv justering Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Nå vet ikke jeg hvordan del 2 etc er da, så det kan jo hende du har everthing under control allerede. Som en liten kuriositet så er det rundt 35 "deler." Mvh. Ole Likte jeg veldig godt."Riktig" komponert og en fin s/hv justering Takk for fin kritikk! Mvh. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå