Shamru Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God dag! Jeg lurte på om noen vet om et program der man lager musikk? Gratis helst, men om det kan lastes ned fra nettet, hadde det også funka fint.. Noen som skjønner hva jeg mener/vet om no? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg lukter litt spørsmål om wares mellom linjene dine, trådstarter! :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 dj program, hva? Program for å mixe som dj'er gjør eller å lage musikk? Jeg bruker modplug tracker, open source og helt gratis. Trenger du hjelp er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 dj program, hva?Program for å mixe som dj'er gjør eller å lage musikk? Jeg bruker modplug tracker, open source og helt gratis. Trenger du hjelp er det bare å spørre. Tenkte på lage musikk, spesielt legge til bass på allerede eksisterende sanger (russbil låt) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da er kanskje ett lydredigeringsprogram bedre for deg, modplug tracker fungerer best for å lage låter fra bunnen av. Sjekk etter alternativer som audacity eller wavosaur. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Slenger meg på med Blåbær. Anbefaler Audacity på det sterkeste. Husk å laste ned lame kodeksen så du kan lagre musikken i mp3format viss det er ønskelig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Audacity er et godt nybegynnerprogram. Om trådstarter ved en en senere anledning skal investere litt kroner anbefaler jeg SoundForge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå