Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til valentineGave til 16 år jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt vanskelig å svare på siden alle liker forskjellig. Men kan du ikke lage middag, kjøpe et smykke, gavekort til h&m eller noe sånn. Hvis du vil gi noe mer personlig så kan jeg foreslå ei bilderamme med et bilde av dere to i (sånn som dere er nå eller et av begge fra når dere var barn).

Kom ikke på noe mer akkurat nå, men håper det hjalp litt.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Det er litt vanskelig å svare på siden alle liker forskjellig. Men kan du ikke lage middag, kjøpe et smykke, gavekort til h&m eller noe sånn. Hvis du vil gi noe mer personlig så kan jeg foreslå ei bilderamme med et bilde av dere to i (sånn som dere er nå eller et av begge fra når dere var barn).

Kom ikke på noe mer akkurat nå, men håper det hjalp litt.

Lykke til :)

Trur jeg skal gå for en kombo; Bilde av oss 2, Middag (Hvis foreldra mine ikke er hjemme) , og tilbringe dagen med henne;) takk for forslag..;D Setter pris på det ;)

Lenke til kommentar

Sitter i samme båt som deg TS.. Tror nok det blir ett fint kort og roser.. Men vet ikke om eg får møtt hun den dagen, så då må eg sykle inn der på natta til søndag, noe som tar 1 time hver vei.. Jaja, hun synes nok det er romantisk ihvertfall :love:

Lenke til kommentar

Kjøp et enkelt "flatt hjerte" sølvsmykke med gravering av kjælenavnet du har på henne!

(men det rekker du nok ikke til i morgen!)

Det er utrolig fin gave :D Kjæresten min vet at jeg ønsker meg det.. Så kommer nok aldri til å få det noen gang.. Tips til hvordan jeg kan hinte frem til 2 års dagen vår? Haha..

Lenke til kommentar
Kjøp et enkelt "flatt hjerte" sølvsmykke med gravering av kjælenavnet du har på henne!

(men det rekker du nok ikke til i morgen!)

Det er utrolig fin gave :D Kjæresten min vet at jeg ønsker meg det.. Så kommer nok aldri til å få det noen gang.. Tips til hvordan jeg kan hinte frem til 2 års dagen vår? Haha..

ÅÅ, damen har bursdag neste uke og lurer på hva jeg skal kjøpe.. Hadde hun blitt glad for det du skrev over her? Og kan dette gjøre i vanlige gullsmed butikker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...