kimrenea Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hei ;D jeg er en gutt på 16 snart 17.. jeg er sammen med ei som akkurat har fyllt 16, og jeg vet ikke hva jeg skal finne på til valentine'sgave? Noen som har noen forslag?.. ;D Thanks <3 Endret 11. februar 2009 av kimrenea Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjøp/lag noe godt og be henne dele kvelden med deg Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er litt vanskelig å svare på siden alle liker forskjellig. Men kan du ikke lage middag, kjøpe et smykke, gavekort til h&m eller noe sånn. Hvis du vil gi noe mer personlig så kan jeg foreslå ei bilderamme med et bilde av dere to i (sånn som dere er nå eller et av begge fra når dere var barn). Kom ikke på noe mer akkurat nå, men håper det hjalp litt. Lykke til Lenke til kommentar
kimrenea Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det er litt vanskelig å svare på siden alle liker forskjellig. Men kan du ikke lage middag, kjøpe et smykke, gavekort til h&m eller noe sånn. Hvis du vil gi noe mer personlig så kan jeg foreslå ei bilderamme med et bilde av dere to i (sånn som dere er nå eller et av begge fra når dere var barn).Kom ikke på noe mer akkurat nå, men håper det hjalp litt. Lykke til Trur jeg skal gå for en kombo; Bilde av oss 2, Middag (Hvis foreldra mine ikke er hjemme) , og tilbringe dagen med henne;) takk for forslag..;D Setter pris på det Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tror det blir bra! Ha en FIIIIN valentine Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sitter i samme båt som deg TS.. Tror nok det blir ett fint kort og roser.. Men vet ikke om eg får møtt hun den dagen, så då må eg sykle inn der på natta til søndag, noe som tar 1 time hver vei.. Jaja, hun synes nok det er romantisk ihvertfall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg skal til dama på Lørdag og se på film, spise pizza...Ja vi skal rett og slett kose oss, kanskje jeg flesker til med noen roser også Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Endring i planene..Hun er alene hjemme, så skal sykle hjem til hun og være med hun Håper det blir en lang og fin natt.. Når jeg er ferdig der skal jeg bort til noen kompiser på lan og drikking..Skal bli kos Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Endring i planene..Hun er alene hjemme, så skal sykle hjem til hun og være med hun Håper det blir en lang og fin natt.. Når jeg er ferdig der skal jeg bort til noen kompiser på lan og drikking..Skal bli kos Jeg hadde hatet at kjæresten min hadde dratt på lan etterpå xD Men smak og behag, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Kjøp en dildo så har hun noe å kose deg med når du skal på LAN. Endret 12. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men saken er at jeg ikke får overnatta der anyway, så då blir det jo ett fett om jeg drar hjem eller på lan Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøp kremtopp . . Sånn som man sprayer vettu.. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøp et enkelt "flatt hjerte" sølvsmykke med gravering av kjælenavnet du har på henne! (men det rekker du nok ikke til i morgen!) Det er utrolig fin gave Kjæresten min vet at jeg ønsker meg det.. Så kommer nok aldri til å få det noen gang.. Tips til hvordan jeg kan hinte frem til 2 års dagen vår? Haha.. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøp et enkelt "flatt hjerte" sølvsmykke med gravering av kjælenavnet du har på henne! (men det rekker du nok ikke til i morgen!) Det er utrolig fin gave Kjæresten min vet at jeg ønsker meg det.. Så kommer nok aldri til å få det noen gang.. Tips til hvordan jeg kan hinte frem til 2 års dagen vår? Haha.. ÅÅ, damen har bursdag neste uke og lurer på hva jeg skal kjøpe.. Hadde hun blitt glad for det du skrev over her? Og kan dette gjøre i vanlige gullsmed butikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå