Hoisveen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå skal dere høre noe kjedelig. Jeg begynte å spille battlefield 2142 i overigår. Noe som er veldig lenge siden sist. Når jeg begynte å spille oppdaget jeg et problem. Ganske fort kom Punkbuster og kastet meg ut. det var ikke bare den eneste serveren. Men mange andre og! Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Jeg har oppdatert Punkbuster og nyeste patchen til BF. Neste problem er at spillet helt uten forvarsel avsluttes. Det skjer en gang i blandt men skjer hver gang jeg prøver å se på badga mine. Spillet bare avsluttes uten forvarsel, feilmelding eller noe. Gi meg noen gode svar folkens. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kan hende punkbuster ikke funker av en eller annen grunn. Problemet kan sannsynligvis fikses med denne. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå skal dere høre noe kjedelig. Jeg begynte å spille battlefield 2142 i overigår. Noe som er veldig lenge siden sist. Når jeg begynte å spille oppdaget jeg et problem. Ganske fort kom Punkbuster og kastet meg ut. det var ikke bare den eneste serveren. Men mange andre og! Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Jeg har oppdatert Punkbuster og nyeste patchen til BF. Neste problem er at spillet helt uten forvarsel avsluttes. Det skjer en gang i blandt men skjer hver gang jeg prøver å se på badga mine. Spillet bare avsluttes uten forvarsel, feilmelding eller noe. Gi meg noen gode svar folkens. Det er velkjent at spillet slutter å funke når man se på badgene, alle kompisene mine og meg selv har dette problemet AT PB kicker deg ut av serveren , skjer meg innimellom også , det kan være mange årsaker : * Sjekk at firewallen din, særlig under programkontroll tillater at PunkBuster slippes igjennom muren uten krøll * Jeg har Vista og det har funket litt sært i forhold til BF2142 , sjekk at du spiller som administrator. Lenke til kommentar
Hoisveen Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 JEg har fått svar på problemene=D Ringte til EA Norge og fikk svar. Det er kodingsfeil i patch 1.50. Og siden det er lenge siden jeg spilte hadde jeg ikke insallert 1.40 patchen eller andre. Og siden det var feil i 1.50 måtte den ha 1.40 som la et "kodingsgrunnlag". Derfor. Installer 1.40 først så 1.50 etterpå. dermed skal alt fungere=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå