Gå til innhold

Battlefield 2142 slutter

Anbefalte innlegg

Nå skal dere høre noe kjedelig.

Jeg begynte å spille battlefield 2142 i overigår. Noe som er veldig lenge siden sist. Når jeg begynte å spille oppdaget jeg et problem. Ganske fort kom Punkbuster og kastet meg ut. det var ikke bare den eneste serveren. Men mange andre og! Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Jeg har oppdatert Punkbuster og nyeste patchen til BF.

Neste problem er at spillet helt uten forvarsel avsluttes. Det skjer en gang i blandt men skjer hver gang jeg prøver å se på badga mine. Spillet bare avsluttes uten forvarsel, feilmelding eller noe. Gi meg noen gode svar folkens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal dere høre noe kjedelig.

Jeg begynte å spille battlefield 2142 i overigår. Noe som er veldig lenge siden sist. Når jeg begynte å spille oppdaget jeg et problem. Ganske fort kom Punkbuster og kastet meg ut. det var ikke bare den eneste serveren. Men mange andre og! Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Jeg har oppdatert Punkbuster og nyeste patchen til BF.

Neste problem er at spillet helt uten forvarsel avsluttes. Det skjer en gang i blandt men skjer hver gang jeg prøver å se på badga mine. Spillet bare avsluttes uten forvarsel, feilmelding eller noe. Gi meg noen gode svar folkens.

Det er velkjent at spillet slutter å funke når man se på badgene, alle kompisene mine og meg selv har dette problemet ;)

AT PB kicker deg ut av serveren , skjer meg innimellom også , det kan være mange årsaker :

* Sjekk at firewallen din, særlig under programkontroll tillater at PunkBuster slippes igjennom muren uten krøll ;)

* Jeg har Vista og det har funket litt sært i forhold til BF2142 , sjekk at du spiller som administrator.

Lenke til kommentar

JEg har fått svar på problemene=D Ringte til EA Norge og fikk svar. Det er kodingsfeil i patch 1.50. Og siden det er lenge siden jeg spilte hadde jeg ikke insallert 1.40 patchen eller andre. Og siden det var feil i 1.50 måtte den ha 1.40 som la et "kodingsgrunnlag".

Derfor. Installer 1.40 først så 1.50 etterpå. dermed skal alt fungere=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...