Isbilen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, det kan man si. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis du har tatt tablettene en stund og ikke merker bedring kan du prøve Idoform classic, dette er mer et "krise"-produkt som er designet for feriemager, så det er ganske mye kraftigere lut enn balance. Jeg så på begge produktene på apoteket, du tar faktisk feil. Det er mye høyere innhold av bakterier i Balance enn Classic. Et eksempel som jeg husker er: Balance: LGG melkesyrebakterier - 1 milliard cfu (antall bakterier) Classic: LGG melkesyrebakterier - 20 millioner cfu Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er ikke samme bakteriekomposisjonene de bruker i begge produktene, det må du også ta med i beregningen. Balance og Classic er designet for to ulike formål. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Tror Balance er sterkest jeg også.. Endret 15. februar 2009 av Nytt_liv Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, men det var likt på de andre ingrediensene også. Apotekdamen som hjalp meg sa at Balance var det sterkeste av de to. Classic er også helst beregnet på dem som tar antibiotika, og kanskje også i forbindelse med reising. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kåre K_* Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg merket et par år siden at jeg produserte mye mer tarmgass om vinteren enn ellers i året, og spesielt fra juletider og utover. Plutselig en dag oppdaget jeg årsaken: Clementiner, Appelsiner og andre citrusfrukter. Jeg reagerer også på ferskpresset juice som også har blitt mye mer vanlig de siste årene. Holder jeg meg unna dette, er magen helt fin. Et par clementiner og gassalarmen går... En kveld jeg var ekstra tørst etter trening drakk jeg en hel liter med ferskpresset juice på tom mage - i to dager etter var jeg en levende gasskraftverk. Meget ubehagelig/upassende... Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det höres helt sprött ut, men mange foreldre med kolikkbarn har hatt svärt god hjelp av kiropraktor. Når alle andre evtentuelle (pato)fysiologiske er utelukket åingen hjelp er å få, da er kiropraktorn i mange tilfeller til god hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tror Idoform Balance har hjulpet litt, har ikke like mye gass som før føler jeg. Har fremdeles litt, men ikke like mye, langt ifra. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så bra at det hjalp på da. Bare fortsett å ta dem og se om det bedrer seg. Hvis du vil avansere så har det kommet en ny probiotikaserie fra Lifeline Care som de har på en del apotek-kjeder. Denne serien inneholder flere typer bakterier basert på tung forskning og kan kanskje være verdt et forsøk hvis du ikke klarer å stabilisere med Idoform. Når det gjelder appelsinjuice så er dette nærmest konsentrert sukker, og dette er egentlig noe man burde unngå hvis man har magetrøbbel, da det er ren energi til flere av mikroorganismene. Ikke unvalig å føle at man ikke har hodet helt med seg også en stund etter at man har drukket appelsinjuice. Skjer dette hvis du også drikker andre typer juice eller spiser f.eks sukkertøy ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå