Rudde Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hey, jeg trenger ett program som vister CPU tempen og GPU tempen min mens jeg kjører 3Dmark CPU'en min har 4 kjener + HT og jeg har 2 GPU'er FInnes det noe sikkelig her? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hey, jeg trenger ett program som vister CPU tempen og GPU tempen min mens jeg kjører 3Dmark CPU'en min har 4 kjener + HT og jeg har 2 GPU'er FInnes det noe sikkelig her? CoreTemp er bra, men usikker på om den viser GPU-temp Andre alternativ er Everest, HWmonitor og PC Wizard 2008 Endret 11. februar 2009 av kjartana Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Joa fint program men får det bare til å vise tempen på G15 Skjermen hvordan får jeg den til å vise det on screen? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Everest kan vise det on screen..der velger du hva du vil vise. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Everest kan vise det on screen..der velger du hva du vil vise. Finner ikke tempsa i programmet engang jeg. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Everest kan vise det on screen..der velger du hva du vil vise. Finner ikke tempsa i programmet engang jeg. Instillinger - maskinvareovervåkning, der kan du velge temperatur følere, og on screen display. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå