Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette ekte kjærlighet

Gjest Guest_lisa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lisa_*

hallo alle sammen

jeg er så glad i dag, må få lov å delle detta med dere,

for ca 4 år siden møtte jeg en mann fra en shatte kanal, vi utvekslet msn å skrev til verandre runt 6 mnd, vi bodde på vær si side av landet, men så bestemte vi for å møtest,

han var kjempe snil koselig , høfelig, ikke noe spørsmål om sex den første gangen å det satt jeg veldig stor pris på at han ikke nevnte, men kan ikke si jeg falt for han da, men var noe med han, jeg viste ikke hva, så vi holdt kontakten, etter vært så ble det litt dyrt å reise halve norge for å besøke verandre, så han flytta ned til meg, etter to mnd, var kjempe tilig jeg vet det, men følte det var noe, men var enda ikke forelsket, men var noe spisielt,

vi måtte jo lære verandre å kjenne menst vi bode sammen, var noen tøffe tak, men alt gjikk greit etter vært, ingen er jo feil frie,

så i sommer når vi var på tur, så kjedde det, jeg ble kjempe forelsket aldri før har jeg vært så glad i et mennske før, å det samme for han,

savner han når han er på jobb fra kl 7 til 15, tanker på han helle tiden nesten, han ringer meg en gang dagen menst han er på jobb, vi vil bare helst være der den andre er,

har aldri opplev sånt før, etter fire år sammen, så oppfører vi oss som tennåringer,

var nå i sommer jeg fikk den forelskelse følsen, jeg har vært gift i 11 år tiligere, men aldri opplevd det sån som nå,

vi gleder oss til helgene for da kan vi finne på ting sammen, kose oss med masse god mat, ja har det godt sammen,

er det noen andre her som har det sån etter å været sammen i 4 år heller mere,??

jeg tror detta er det en kaller ekte kjærlighet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_lisa_*

vel vist du kaller en dame på 40 å en mann på 50 for tennåringer er det jo greit,

er da lov å dele gleder her inne, før noen komer med sure komentarer

Lenke til kommentar
Vel hvis du kaller en dame på 40, å og en mann på 50 for tennåringer er det jo greit.

Er da lov å dele gleder her inne, før noen kommer med sure komentarer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lisa_*

SORRY er desverre ord blind, men når jeg ikke blir trodd av noen her inne , så beglager jeg det på det sterkeste,

ble anbefalt dette forume, er helt ny her i dag, men kommer nok ikke tibake her, sikkert andre sider ögså

Lenke til kommentar

Herregud da mennesker..

Selv om rettskrivingen ikke er helt på topp, så sier da det nada om alder eller modenhet.. Skjerp dere!

Til TS:

Om det er ekte kjærlighet vet du nok best selv, og på det du skriver virker det veldig sånn på deg. :) Hyggelig solskinnshistorie, og jeg ønsker dere lykke til videre sammen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...