spelly Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det har seg slik at jeg skal lage en nettside for en kompis. Denne nettsiden skal ha en forside og noen undersider, på alle undersidene skal det være bildegalleri (helt enkelt som gjør at du kan forstørre bildene ved mouseover) i dette bildegalleriet skal det være mulig for admin å laste opp bilder når og hvor som helst. Tekst på forsiden osv er ikke så viktig at det lar seg redigere, men det er ett pluss. Jeg lurer på om det finnes noen galleri som er enkel å adde til en html/css nettside som lar noen få brukere laste opp bilder (ved pw og brukernavn, helst uten bruk av database, siden det er bare noen få brukere som uansett skal kunne laste opp). Hvis det er ingen galleri som egner seg bra til problemstillingen min, finnes det noen enkle CMS, med enkelt brukergrensesnitt/enkelt å håndtere/enkelt å lage design til, som kan gjøre jobben for meg? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har nevnt det flere ganger før, men Joomla! Lenke til kommentar
OIS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Du kan spørre på Webprogramvare. Endret 11. februar 2009 av OIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå