Gå til innhold

Hvilke treningsapparat burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte litt på hvilke treningsapparat jeg burde kjøpe for og trene lår og for å få bort fett på magen? Vil helst ha et apparat jeg kan bruke inne som ikke koster veldig mye. Har kikket litt på forskjellige trimsykler, men er dette noe særlig til det jeg vil trene?

Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

En trimsykkel er et flott og enkelt verktøy for alle som vil ha muligheten for å trimme litt hjemme.

Det eneste negative med trimapparater man har stående hjemme, inkludert trimsykler, er at det fort blir forferdelig kjedelig. Rundt om i mange norske hjem står veldig mange trimapparater og bare samler støv etter å ha blitt brukt litt helt i starten.

Men, dersom du er 100% seriøs og vet at du vil klare å holde ut, så vil jeg så absolutt anbefale en trimsykkel. Vil også anbefale en god sykkelbukse.

Vil anbefale å plassere sykkelen foran tven da det gjør det hele litt mer interessant, samt at man slår to fluer i en smekk.

Angående hva som blir trent så er det snakk om bein. Fettet du har på magen vil forsvinne samme hvilken aktivitet du holder på med så lenge du forbruker mer kalorier enn du inntar. Det er enkel + og -, ikke noen vidunderøvelser eller noe slikt. Bare hold deg i aktivitet og pass på hva du spiser, så vil fettet forsvinne.

En trimsykkel er også en god ting mtp å trene seg opp til å komme seg på sykkelen til våren. Det er flott trening det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...