GtHoo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) når jeg dobbelklikker på filer på PC en begyner den og søke, men jeg vil at når jeg dobbelklikker skal den åpne filen. hvorden gjør jeg det? takk for svar Endret 11. februar 2009 av www1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Søke hva? Høyreklikk på filen, Åpne i, Velg program, huk av for åpne alltid i programmet Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er vel den standard 'finner ikke riktig program å åpne med' saken? Feilinstall eller noe korrupt muligens? Hva prøver du å åpne? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 jeg prøvde og opne en mappe med filer inne i Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja. Jeg regner med du mener en .rar fil for eksempel? Eller zip? Er det en fil du lastet ned fra internett du vil åpne? Til det trenger du for eksempel winzip eller et annet program som kan unzippe (åpne mappen). Hvis det var en vanlig mappe i directoriet (altså, for eksempel inne på Min Datamaskin, C:) Litt vanskelig siden du ikke forklarer så bra hva du lurer på. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 jeg dobbelklikker på en vanelig mappe som ikke er lastet ned fra internett, men da søker den istedet for og åpne mappe. Jeg må høyreklikke på meppen og veleg ÅPNE for at mappen skal opne. meppen er en helt vanelig meppe som jeg har musikk og dokumenter inne i Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 høres veldig rart ut. Men man laster ikke mapper ned fra nettet, så jeg vet ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Formater, så er problemet borte. Enkleste utvei. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 det er en helt vanelig mappe som forksempel: mine blder, eller min musikk MAPPEN ikke musikk eller bilder men MAPPEN. må høyreklikke - klikk ÅPNE - men vil bare dobbelklikke, men det fungerer ikke da bare søker den Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skjedde dette bare plutselig? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 vet ikke, kan hende jeg kom bortig det Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjør recovery eller formater. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 hvordan formaterer man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå