Gamer93 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg er usikker på hva jeg skal sette som 2 og 3. valg når jeg begynner på videregående skole, etter sommerferien. Jeg liker å sette sammen pc'er, programmere, osv. Omtrent alt det har noe med PC og gjøre men jeg takler ikke lodding/ringeanlegg og alt det der Isåfall er det en stor del av elektro? Og er det mye mattematikk der? Hvis det verken er mye håndarbeid der og mye vanskelig matte kan det hende jeg velger å sette elektro som et andre valg : )) Så jeg har bestemt meg for å sette Media & Kommunikasjon på 1. valg men sjangsen for at jeg kommer inn er ganske liten, ligger på 3.8 i snitt eller noe slikt. Så da bør jeg ha en backup plan som funker bra for meg. Liker å redigere bilder/videoer, og ikke så aller verst å ta bilder hellers så da passer vel media meg bra? Så var det IKT service. Har funnet ut at det ikke var en egen linje før på 2. året så jeg ble ganske skuffet og enda litt til siden du må gå Service og Samferdsel for å komme inn dit? Btw, så høres spillutvikling uhyre spennende ut. Som et tredjevalg har jeg rett og slett ikke peiling ;s, men regner med jeg kommer inn på andre valget mitt. PS: Jeg må velge hvilken retning jeg skal gå innen 16. Februar. Så det haster! Hilsen Gutt 15 år, 10. klasse. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dersom du vel studiespesialisering kan du ha IT som programfag. Eg har IT2 i år, og desse timane er absolutt høgdepunkta av skuledagane. Eg går VG2 og har IT2 som programfag. I år programmerar vi i Actionscript 3, og neste år når eg skal ha IT1 vert det meir webutvikling har eg høyrt. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Almenn er noe jeg helst vil unngå. Der kommer alt til å gå skeis for meg. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 bump! : ( Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 double bump siden det haster ! Lenke til kommentar
the_Sun Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vil du inn på Vg2 IKT Servicefag kan søke fra alle Vg1 kurs. Du må ikke gå Vg1 Service og samferdsel da Vg2 IKT Servicefag har kryssløp fra alle andre Vg1 kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå