sarabh Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei Jeg (ungdomsjente) skal da ha ny telefon. Jeg står igjen med nokia 6600 slide og 7900 prsim, samsung SGH-U900 soul, LG KF750 Secret. Men jeg tar gjerne imot andre forslag. Jeg legger vekt på: -design -brukervennlighet -videotelefoni, 3G -kamera (må være et greit et) -ikke for stor eller tung -batteri Jeg vil ikke ha: -"kamskjell" -fancy touch greier -musikk mobiler Jeg er ganske fleksibel. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Samsungen SGH-U900 Soul er en bra telefon. Les testen:Her + Liten og lekker + Rask og god på internett + Fantastisk navigasjonstast - Litt dårlig lydkvalitet - Litt knotete på SMS - Noen ulemper i menyene Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Av de telefonen ville jeg enten valgt 6600 slide eller kf750. Har selv hatt u900 og det var ikke noen spesielt bra telefon kjempe på byggekvalitet, men ekstermt dårlig lyd og touch skjermen ble ripete av støvet i lomma. Av disse telefonen så ville jeg valgt den som du synes er penest. Personlig synes jeg nokiaen er hakket forran når det gjelder kvalitet på sliden. men kan ha vært uheldig med det eksemplarer av kf750 jeg testet. Lenke til kommentar
W Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kan trygt anbefale KF750. Batteriet er ikke det beste og den har navigasjonsknapper av type touch, som er litt uvant, men ganske så fancy. Ellers veldig brukervennlig og hverken for stor eller tung. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) KF750 er jo en god telefon, enn om noe vanskelig å bruke, mulig det er en tilvennings sak. Hva med KU990? er jo praktisk talt den samme telefonen som KF750 bare mye billigere og er fullt ut en touch telefon. Endret 11. februar 2009 av CybahDuckx3 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 6600 Slide. Dette er den telefonen som gir deg minst hodebry, ikke minst med tanke på brukervennelighet, men den har også en vanvittig lav SAR verdi. "Stone designet" på denne er kul, og byggekvaliteten er topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå