Zivole Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Okey, det har seg slik at jeg skulle "designe" en pc for en kompis. Og jeg lurte på om jeg kunne få litt hjelp tips her https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=80986 Har jeg alt jeg trenger? Vil dette funke sammen? Er noen av delene "overkill"? Er ikke mester i pc bygging selv, men kompisen min har ikke peiling på pc selv. Tenkte å kjøpe Antec Nine hundred for å ha ett stort kabinett med mye "forbedringspotensiale" når det kommer til deler + det ser kult ut! Og hvilke andre små deler som vifter og slikt trenger jeg? Sitt at de mangen her inne har bra peiling og er veldig hjelpsomme! Keep up the good work Takker for hjelp på forhånd! Edit: Hvordan vil denne PC'en kjøre eksempelvis crysis? Edit2: la til handlevogn Endret 11. februar 2009 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 I mitt syn er Antec Nine Hundred et dårlig retro kabinett. Vil du ha et slik kabinett, ville jeg i så tilfelle valgt Antec Nine Hundred-Two kabinettet. Har jeg alt jeg trenger?Vil dette funke sammen? Er noen av delene "overkill"? Hva slags deler har du da? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) I mitt syn er Antec Nine Hundred et dårlig retro kabinett. Vil du ha et slik kabinett, ville jeg i så tilfelle valgt Antec Nine Hundred-Two kabinettet. Har jeg alt jeg trenger?Vil dette funke sammen? Er noen av delene "overkill"? Hva slags deler har du da? Heh, glemte å legge til handlevognen ^^ lagt til den nå Edit: er det veldig mye bedre? og hva er forskjellene? Endret 11. februar 2009 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Man blir fort lei av Crysis, men kan du kjøre crysis kan du kjøre alle andre spill og spillene som kommer. med overkill deler vil det jo ta lengre tid før en må oppgradere igjen, spørs hvordan du vil ha det, men alltids lurt å ikke danne flaskehalser. Endret 11. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hmmm... mente vel egentlig flaskehals med overkill, vil noe hær være flaskehals? og som sagt, vil pc'en kjøre crysis på medium eller high for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå