xD^^ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Etter en liten photosession i vasken endte jeg opp med dette som favorittbilde. Hva synes dere? Blir bakgrunnen forstyrrende? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Dette gikk nok i vasken Neida du har truffet med fokus og du har til og med fått med en refleksjon av "dråpen". Men den øvre delen av bildet kan nok med fordel beskjæres. Da kommer du tettere innpå "dråpen" som vil hjelpe veldig på bildet ditt Endret 11. februar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
gorida Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men den øvre delen av bildet kan nok med fordel beskjæres. enig med Phaser ang. beskjæring. ellers er jeg veldig lei av dråpebilder, men dette var annerledes og lekende. thumbs up. Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg føler at det utbrente feltet oppe i bildet trekker alt fokuset mitt vekk fra dråpen. Dette kan veldig greit beskjæres bort som nevnt tidligere. Jeg likte veldig godt teksturen som befant seg bak/under dråpen og syntes genrelt mono-effekten passet bra til motivet Stå på! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Veldig enig i det dere sier. Øverste delen blir forstyrrende og trekker fokus vekk fra dråpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå