brune-ha Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Tenkte å modde litt på Chieftec kassa, ikke store forandringer, skal ikke legge plexi pga støydempende matter. *Har tenkt å skjære hull til flere vifter i kassa, hvem vertøy er anbefalt? Broren min er børsemaker så han har alt av kvalitets verktøy *Hvis jeg skal skjifte grill bak, hvordan kan jeg feste den bak? takk for alle råd... btw, noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 dremel multi Det sa broren min oxo, da bruker jeg det! det har han oxo (rart )! MEn hvordan kan jeg feste griller bak? Og er dremmelen bra til å skjære vekk hullene bak og lage et helt nytt hull? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 bruk dremel til å skjære av de gamle grillene, og fest de nye med vanlige vifteskruer. Dette forutser at du fjerner de orginale viftefestene på innsiden. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 bruk dremel til å skjære av de gamle grillene, og fest de nye med vanlige vifteskruer. Dette forutser at du fjerner de orginale viftefestene på innsiden. Den i døra bremser utrolig mye, men de bak, er de egentlig så ille? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Den i døra bremser en del, men de bak er grei. Hensikten med å sette på andre griller er jo for å få det til å se tøft ut. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Den i døra bremser en del, men de bak er grei. Hensikten med å sette på andre griller er jo for å få det til å se tøft ut.Men er de noe hensikt å sette noe foran?Har vertfall bestilt 3 griller, 1 funnel (80-120mm), 1200mm silent titan, 2 80mm filter. Gleder meg til tirsdag, da drar jeg til Oslo og henter tingene hos 3dfx! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 du kan jo sette en vifte i front, men den ser du jo ikke så der er det ikke vits i å sette en annen grill. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 du kan jo sette en vifte i front, men den ser du jo ikke så der er det ikke vits i å sette en annen grill. Har 2 vifter i fronten allerede... Men skal da å låne dremmelen hans Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Dremel tar tid..bruk heller en hullsag..du får de fra 19 mm til 20 cm ++ Bor fire små hull til vifta(festeannretning), så skrur du de fast med bolter, skive og mutter med en 3-5 mm diameter. Så skrur du filteret fast som du bestilte på Microplex Simple Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Dremel tar tid..bruk heller en hullsag..du får de fra 19 mm til 20 cm ++Bor fire små hull til vifta(festeannretning), så skrur du de fast med bolter, skive og mutter med en 3-5 mm diameter. Så skrur du filteret fast som du bestilte på Microplex Simple Snakker du om fronten da? Skal ikke ha filter på viftene som blåser ut, kun på de to som sitter foran som blåser inn Men kan jeg ikke skru fast viftene bak i de hullene som er der? Bruke mutter og skive? Men jeg har hørt at det er vanskelig å sette filterene fast på viftene foran, stemmer det? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ok..jeg tenke du skulle ha de i sidene..men da har jeg vel ikke lest godt nok..nei du trenger ikke filter for vifter som skal blåse ut..(hvorfor beholde støvet?) men tingen med hullbor er at du for ett veldig nøyaktig hull og det tar veldig kort tid..du ser selv..men tror ikke det skal vær noe problem hvis fronten din er i vater..(ingen runde overflater) Men å sette fast filtrene er ingen heksekunst for å si det sånn..og er der hull for bolter så trenger du jo seff ikke å bore nye..hehe.. :smile: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Ok..jeg tenke du skulle ha de i sidene..men da har jeg vel ikke lest godt nok..nei du trenger ikke filter for vifter som skal blåse ut..(hvorfor beholde støvet?) men tingen med hullbor er at du for ett veldig nøyaktig hull og det tar veldig kort tid..du ser selv..men tror ikke det skal vær noe problem hvis fronten din er i vater..(ingen runde overflater) Men å sette fast filtrene er ingen heksekunst for å si det sånn..og er der hull for bolter så trenger du jo seff ikke å bore nye..hehe.. :smile: Men på sidene er det jo skruehull?!? Eller? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Spør du meg om det er skruehull på sidene..hmm..da må du nesten røre litt på nakken og ryggen..så ser du selv..men er der hull så er jo saken grei Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Spør du meg om det er skruehull på sidene..hmm..da må du nesten røre litt på nakken og ryggen..så ser du selv..men er der hull så er jo saken grei Hehe, det er nok det, slipper det arbeidet Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Den i døra bremser en del, men de bak er grei. Hensikten med å sette på andre griller er jo for å få det til å se tøft ut.Men er de noe hensikt å sette noe foran?Har vertfall bestilt 3 griller, 1 funnel (80-120mm), 1200mm silent titan, 2 80mm filter. Gleder meg til tirsdag, da drar jeg til Oslo og henter tingene hos 3dfx! æææh....1200mm....Litt stort kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå