Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt dagen etter?

Gjest Belibelushi

Anbefalte innlegg

Det kan være mange grunner til at hun ikke svarer, det trenger ikke engang å ha noe med deg å gjøre. Men jeg ville nok uansett ha ventet med å ringe, å heller sett om hu svarer innen noen dager eller no.

Det var jo akkurat det som var poenget mitt, VENT TIL I MORGEN. Først spør du om jeg har lest hele tråden, så anbefaler du det samme? :w00t:

Vi er i alle fall enige, det er da enda godt.

Jeg sier da ikke at han skal ringe henne i morgen jeg? Jeg sier at han burde vente på at hun svarer. Så da er vi vel egentlig ikke enige?

Trådstartet spør ikke om han skal ta kontakt dagen etter, men om det var dumt å faktisk gjøre dette. Jenta virket interessert i han, men svarte plutselig ikke på melding. Derfor passer ikke svaret "Vent til i morgen, det skader ikke selv om det virker som en evighet"... Det svaret ville passet om settingen var at han var keen på jenta men var redd for å virke for desperat ved å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan være mange grunner til at hun ikke svarer, det trenger ikke engang å ha noe med deg å gjøre. Men jeg ville nok uansett ha ventet med å ringe, å heller sett om hu svarer innen noen dager eller no.

Det var jo akkurat det som var poenget mitt, VENT TIL I MORGEN. Først spør du om jeg har lest hele tråden, så anbefaler du det samme? :w00t:

Vi er i alle fall enige, det er da enda godt.

Jeg sier da ikke at han skal ringe henne i morgen jeg? Jeg sier at han burde vente på at hun svarer. Så da er vi vel egentlig ikke enige?

Trådstartet spør ikke om han skal ta kontakt dagen etter, men om det var dumt å faktisk gjøre dette. Jenta virket interessert i han, men svarte plutselig ikke på melding. Derfor passer ikke svaret "Vent til i morgen, det skader ikke selv om det virker som en evighet"... Det svaret ville passet om settingen var at han var keen på jenta men var redd for å virke for desperat ved å ta kontakt.

Urk, nå beveger jeg meg bort fra temaet her, men jeg har da aldri oppfordret trådstarter til å ringe. Poenget mitt, som ganske riktig var noe kronglete formulert, er at trådstarter burde vente med å være utålmodig til i morgen (les: i dag), da det kan være haugevis med grunner til at hun ikke svarer.

Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi
Kan hende jenta ikke har cash på kortet da. Ring henne om du er keen. Er bedre å vite at hu ikke er interessert enn å gå rundt og håpe på at hu er det.

Takk for mange gode svar :).. tviler på at hun har kontantkort, hun er tross alt 26.. det er fjortiss å ha kontantkort hehe.. Om hun isåfall har kontantkort bør jeg vel få svar snart. Har venta på svar siden søndag kveld :(

Lenke til kommentar
Om hun isåfall har kontantkort bør jeg vel få svar snart. Har venta på svar siden søndag kveld :(

Det svaret kommer ikke. Du kan gjøre en av 3 ting:

-Glemme hele saken

-Vente på neste anledning

-Ta initiativ. Ring. Da vil du ihvertfall få svar på noe du ellers vil gå i mange uker fremover og lure på.

Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi
Om hun isåfall har kontantkort bør jeg vel få svar snart. Har venta på svar siden søndag kveld :(

Det svaret kommer ikke. Du kan gjøre en av 3 ting:

-Glemme hele saken

-Vente på neste anledning

-Ta initiativ. Ring. Da vil du ihvertfall få svar på noe du ellers vil gå i mange uker fremover og lure på.

Blir nok til at jeg venter til neste anledning ;) ..

Lenke til kommentar

Nei, nå synes jeg du skal purre på henne og få det overstått. Det er jo helt tåpelig å gå slik på tå i lang tid. Hun er 26 år? Da klarer hun nok å svare, hvis hun har lyst. Det er bare dårlig gjort å la folk leve slik i usikkerhet. Jeg blir faktisk litt irritert på dine vegne.

Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi
Nei, nå synes jeg du skal purre på henne og få det overstått. Det er jo helt tåpelig å gå slik på tå i lang tid. Hun er 26 år? Da klarer hun nok å svare, hvis hun har lyst. Det er bare dårlig gjort å la folk leve slik i usikkerhet. Jeg blir faktisk litt irritert på dine vegne.

Kan ikke du snakke med henne og få henne til å skjønne at hun må svare ? :p ... neida har ingen problemer med å ringe selv. Kom til å tenke på at det er jo mulig hun har type og hun har dårlig sammvittighet ovenfor han. Det virker mest logisk her. Hvis en dame ikke svarer meg så ser jeg ingen poeng i å mase. Det er nok ikke vits. Som du sa det selv, hun klarer å svare hvis hun har lyst. Jeg havna på samme utested igår som sist men hun var desverre ikke der hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...