Gå til innhold

Ardamax keylogger borte fra pc/finner ikke igjen.

Anbefalte innlegg

Hei

lastet ned ardamax full version og har brukt den en del på min bærbare. ved åtrykke en tastekombinasjon fikk jge opp menyen, før jeg brukte den skulle den skjules i alle program så ingen kunne finne den.

nå funker ikke tastekode og jeg finner den ikke igjen noe sted, hva kan har skjedd og hvordan finne den igjen?

Vofferud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det lenge siden du så den sist?

Mulig en systemgjenoppretting til en dato før den 'forsvant' kan få den tilbake (om det ikke er så lenge siden)

nei assa det er ikke så lenge siden tror jeg men jeg hadde glemt den litt, til jeg kom på at jeg skulle se hvor mye jeg hadde skrevet. da fant jeg den ikke.

Lenke til kommentar

Hvis du setter på 'Vis skjulte filer og mapper', så vil jeg anta at du kan søke etter ardamax.

Alt. så kan du:

Last ned rsit.exe (Random's System Information Tool) til skrivebordet

Start programmet ved å dobbeltklikke på RSIT.exe

Klikk Continue

Etter få strakser vil det lages to logger (log.txt og info.txt). De kan du poste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
til vanelig ligger det ikke noe sensetiv info i loggene ;) ardamax blir fjernet av antivirus programmer hvis du ikke legger det til untaks listen fordi den minner veldig mye om andre farlige keyloggere ;)

ja men jeg la den til unnktakslista å haddde ikke no problem med den, å plutselig var deb borte.

så er et mysterium

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...