vofferud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei lastet ned ardamax full version og har brukt den en del på min bærbare. ved åtrykke en tastekombinasjon fikk jge opp menyen, før jeg brukte den skulle den skjules i alle program så ingen kunne finne den. nå funker ikke tastekode og jeg finner den ikke igjen noe sted, hva kan har skjedd og hvordan finne den igjen? Vofferud Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det lenge siden du så den sist? Mulig en systemgjenoppretting til en dato før den 'forsvant' kan få den tilbake (om det ikke er så lenge siden) Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Er det lenge siden du så den sist?Mulig en systemgjenoppretting til en dato før den 'forsvant' kan få den tilbake (om det ikke er så lenge siden) nei assa det er ikke så lenge siden tror jeg men jeg hadde glemt den litt, til jeg kom på at jeg skulle se hvor mye jeg hadde skrevet. da fant jeg den ikke. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 k0om igjen, må da være noen som veit noe:) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvis du setter på 'Vis skjulte filer og mapper', så vil jeg anta at du kan søke etter ardamax. Alt. så kan du: Last ned rsit.exe (Random's System Information Tool) til skrivebordet Start programmet ved å dobbeltklikke på RSIT.exe Klikk Continue Etter få strakser vil det lages to logger (log.txt og info.txt). De kan du poste. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) var dette nok? Endret 11. februar 2009 av vofferud Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 fikk ikke noe svar omdet jeg postet hjalp noe:( Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har du kjørt programmet som nevnt tidligere? Hvis, post loggen. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Har du kjørt programmet som nevnt tidligere? Hvis, post loggen. jegh gjorde det, men tok den bort tilfelle det var noe farlig å vise el noe:) er litt paranoid på slikt skjønner du, ikke noe personlig Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du får sende den på PM om du ikke ønsker å legge loggen ut. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 ok men er det noe som kan være personlige data? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du kan se over loggen og se selv. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 ok, men kan jeg vente meg noe slikt eller ikke(som vanlig hvertfall)? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 til vanelig ligger det ikke noe sensetiv info i loggene ardamax blir fjernet av antivirus programmer hvis du ikke legger det til untaks listen fordi den minner veldig mye om andre farlige keyloggere Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 til vanelig ligger det ikke noe sensetiv info i loggene ardamax blir fjernet av antivirus programmer hvis du ikke legger det til untaks listen fordi den minner veldig mye om andre farlige keyloggere ja men jeg la den til unnktakslista å haddde ikke no problem med den, å plutselig var deb borte. så er et mysterium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå