iLDEN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hei, har ett problem nå fikk det helt ut fra d blå. Når jeg extracter, installerer, eller laster ned torrents pcen min fryser helt. Kan ikke gjøre noe annet en å restarde pcen. Jeg prøvde å formatere C disken å installere windows på nytt, men jeg har forsatt d samme problemet. Eneste som er forskjellen med nå og etter formateringen er at jeg ikke får bluescreen lengre når den fryser... Jeg tenkte også at jeg burde Formatere D partisjonen, men da frøys pcen seg når jeg prøvde. Er det noe galt med Hardisken og er det noe jeg kan gjøre ? Endret 11. februar 2009 av gnuzzaren Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Problemet ditt kan skyldes både harddisk og ram. Jeg holder en tommel på at det er ram eller prosessor som gjør noe rart. Last ned Memtest86+ og la den stå og teste ramme på maskinen din noen timer. Lenke til kommentar
iLDEN Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Det var ikke minnet. tror ikke det er hardisken heller, har bestilt ny cpu, så stater på at det fikser det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå